Administratorzy grupy

• Ikonka

Bób; fasola; groch

Grupa publiczna ostatnia aktywność: 4 lat, 5 mies. temu

Bób; fasola; groch

Odmiana fasoli

• Ikonka Użytkownik basia napisał 7 lat, 9 mies. temu:

To może tu ja zacznę :) Czy ktoś uprawiał odmianę Kontra,Blanka i Eureka. Ma razie jestem na etapie Borlotto, i Nigeria chcę coś zmienić i szukam opinii na temat innych odmian! Zapraszam do konwersacji

• Ikonka Użytkownik MUlti napisał 7 lat, 9 mies. temu:

Cześć szukam waszej pomocy

Jestem jeszcze młodym amatorem i chce zasadzić fasole biala przyziemna i ile potrzeba mi na 20 arów kilo tej fasoli . Jakie odmiany polecacje i po ile teraz chodzi na rynku za kg

• Ikonka Użytkownik mariusz napisał 7 lat, 9 mies. temu:

Basiu, wszystkie te odmiany o których mówisz to fasola wielokwiatowa, odmiany biczykowe. Są one nieco mniej wymagająca od odmian tycznych fasoli zwyczajnej Udaje się na słabszych glebach i w ostrzejszym klimacie.Pozdro

• Ikonka Użytkownik Tomek napisał 7 lat, 8 mies. temu:

Multi, Ja na suche nasiona uprawiam odmianę IGOLOMSKA. Jest to odmiana wczesna i plenna. W centralnej Polsce zbieram ją ok 20 sierpnia. Rośliny mają ok 50cm.Ciekawa jest też odmiana EUREKA ale ona ma nieco niższe rośliny.A na 1ha wysiewam około 100kg :) Powodzonka

• Ikonka Użytkownik pani napisał 7 lat, 7 mies. temu:

polecam z nowości fasolkę szparagową odmiana ARKANA oraz UNDIRA :)

• Ikonka Użytkownik sylwia napisał 7 lat, 7 mies. temu:

Ciekawe, a coś więcej na temat tych odmian?

• Ikonka Użytkownik pani napisał 7 lat, 7 mies. temu:

Przetestowałam już odmianę ARKANA – strąk ciemnozielony, średnio -późna, UNDIRA – strąk żółty, również średnio -późna, do uprawy pod osłonami i w gruncie. Wystarczy?

• Ikonka Użytkownik Marek napisał 7 lat, 7 mies. temu:

widzę że temat się rozwinął :) a co powiecie o odmianie PAULINERA? Ktoś juz próbował?

• Ikonka Użytkownik Marek napisał 7 lat, 7 mies. temu:

też jakaś nowość podobno :)