24.09.2018
093609_r0_620

Eisberg poszerza ofertę o sałatę z mizuną

W dobie niesłabnącego zainteresowania kuchniami z najdalszych zakątków całego świata, marka Eisberg przygotowała propozycję dla poszukiwaczy egzotycznych smaków. Mix sałat, na czele z wyrazistą mizuną, wprowadzi powiew świeżości do kuchni, stając się dopełnieniem niejednej potrawy.

Chcąc przywołać  kuchnię Dalekiego Wschodu i urzeczywistnić orientalne inspiracje można sięgnąć po Mix sałat z mizuną marki Eisberg. Kluczowy składnik mieszanki stanowi nie bez kozery nazywana japońską musztardą ? mizuna.  Ta atrakcyjna wizualnie odmiana sałaty ma wyrazisty, lekko musztardowy posmak, dlatego idealnie sprawdzi się w daniach, które wymagają nuty pikanterii. Doskonale smakuje na surowo, jako składnik sałatek czy dodatek do kanapek. W Japonii często używana jest na finalnym etapie przygotowania potrawy ? do gotowych zup czy też jednogarnkowych dań. Poza walorami smakowymi mizuna to również bogactwo właściwości prozdrowotnych: zawiera przeciwutleniacze ? glukozynole, witaminy A i C oraz żelazo, potas i błonnik.

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w  Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców.

Firma posiada trzy zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

Notatka prasowa


Poleć tę stronę znajomemu

Twój email:
Twoje imię:
Email znajomego:

Błąd wprowadzonych danych.