01.03.2018
FL 2018 booth image 2

Innowacje Syngenta na Fruit Logistica 2018

Bycie niezawodnym partnerem, zróżnicowanie w łańcuchu wartości, pasja dla innowacji: naszą ambicją jest stanie się naturalnym partnerem z wyboru – zaznaczała Syngenta na targach Fruit Logistica 2018.

Na targach Fruit Logistica 2018 pokazaliśmy nasze najnowsze innowacje w sferze produktów różnicujących konsumenta i segmenty rynku by w lepszym stopniu sprostać potrzebom łańcucha wartości od producenta do konsumenta.
W tym roku wprowadziliśmy na rynek całoroczną odmianę brokułów pod nazwą Multi-Floret Broccoli Easybroq z wyjątkowo długimi łodygami, co ułatwia ich przygotowywanie do sprzedaży i pozwala wyeksponować produkt w opakowaniu dla klienta.

Dla szybko rozwijających się segmentów przekąsek warzywnych, takich jak rynek małych pomidorków baby-plum tomato, wprowadzamy coraz większą różnorodność kolorów i smaków, podczas gdy w przypadku rośliny z rodzaju kapustowatych nadal koncentrujemy się na spełnianiu wymagań naszych partnerów związanych z żywieniem.
W segmencie świeżo zrywanych owoców zwracamy uwagę naszych klientów na produkt Crisp delight, chrupki, niecieknący, bezpestkowy arbuz o przedłużonym terminie przydatności do spożycia po przekrojeniu.

Jestem naprawdę podekscytowany możliwością wprowadzania dalszych usprawnień w naszym przemyśle. W tym roku mieliśmy naprawdę okazję pokazać nasze zasoby, skalę przedsięwzięć a nasza pasja innowacyjności może przynieść rzeczywistą korzyść producentom, marketingowcom, detalistom i konsumentom – mówił Jeremie Chabanis, kierujący działem EAME w firmie Syngenta.

Informacja prasowa


Poleć tę stronę znajomemu

Twój email:
Twoje imię:
Email znajomego:

Błąd wprowadzonych danych.