14.11.2019
indeks

Kołodziejczak, AgroUnia: Usiądziemy do stołu z sieciami handlowymi

- Usiądziemy do wspólnego stołu z przedstawicielami marketów i zastanowimy się jak rozwiązać sytuacje oszukiwania klientów, bo według mnie nie są to sytuacje przypadkowe. Możemy działać na ulicy, a możemy przy stole, co nie znaczy że nie wrócimy na ulicę czy do marketu z naszymi działaniami – lider AgroUnii Michał Kołodziejczak w rozmowie z “Radiem Łódź nad Wartą”.

Kołodziejczak przyznał, że akcje w marketach – podmienianie importowanych owoców i warzyw na polskie – mogą się powtarzać.

- W II połowie listopada odbędzie się konferencja prasowa z ministrem Ardanowskim i przedstawicielami marketów. Usiądziemy do wspólnego stołu i zastanowimy się jak rozwiązać sytuację oszukiwania klientów, bo według mnie nie są to sytuacje przypadkowe. Codziennie pokazujemy kilka przypadków błędnego oznakowania owoców i warzyw i trzeba ten problem rozwiązać. Możemy to robić na ulicy, a możemy przy stole, co nie znaczy że nie wrócimy na ulicę czy do marketu z naszymi działaniami – dodał.

Lider AgroUnii przyznał, że organizacja chce edukować konsumentów na temat znaku “Produkt Polski”.

- Oznaczenie istnieje od 3 lat, wydano dużo pieniędzy, ale mało kto wie, co to jest i na jakim produkcie ten znak może być przypięty. Mówi się, że patriotyzm konsumencki w Polsce jest słaby, ale nikt tak naprawdę podjął działań żeby go zbudować. Mamy w planach także powołanie związku zawodowego rolników z prawdziwego zdarzenia, który będzie odpowiedzią na obecnie istniejące, archaiczne związki – dodał.

Więcej w “Radiu Łódź nad Wartą”


Poleć tę stronę znajomemu

Twój email:
Twoje imię:
Email znajomego:

Błąd wprowadzonych danych.