16.03.2015
indeks

Marwit rozwija produkcję convenience

Marwit wchodzi w kategorię żywności convenience. Sałaty, surówki, zupy to kierunek dalszego rozwoju lidera rynku soków jednodniowych – podaje Puls Biznesu.

Wart około 70 mln zł rynek świeżych soków w ostatnich latach był w stagnacji pod względem wolumenu i wartości. Dlatego Marwit zaczął wchodzić w kategorię żywności convenience, firma stawia na rozwój sałat, zup i surówek.

Jak informuje Puls Biznesu w ostatnich latach największe inwestycje pochłonęło zaplecze surowcowe spółki. Na 600 hektarach rośnie 80 proc. surowców zużywanych do produkcji. Niepotrzebne Marwitowi zbiory sprzedawanesą pod szyldem grupy producenckiej Witmar. W ostatnich latach w produkcję surowców i bazę do ich przechowywania firma zainwestowała 40 mln EUR.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.


Poleć tę stronę znajomemu

Twój email:
Twoje imię:
Email znajomego:

Błąd wprowadzonych danych.