11.04.2018
088189_r0_620

fot. materiały prasowe

Unilever Polska odpowiada producentom papryki

- W odpowiedzi na list otwarty Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej z siedzibą w Przytyku, chcielibyśmy odpowiedzieć na Państwa wątpliwości w nim zawarte. Na wstępie chcemy Państwa poinformować, że naszym zamysłem nie było wywołanie negatywnych odczuć, o których Państwo napisali. Jednocześnie zapewniamy, że celem reklamy nie był wpływ na wizerunek producentów papryki w Polsce – informuje w oświadczeniu Michał Krygier, Foods Director Unilever Polska.

Przypomnijmy, że Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej napisało list otwarty do prezesa Unilever Polska ze skierowaniem do mediów, organizacji rolniczych, UOKiK oraz władz politycznych, w którym wyraziło swoje oburzenie i zaniepokojenie wywołane działaniami Unilever Polska związane z emitowaną obecnie reklamą papryki. ( czytaj więcej)

Unilever Polska wydał oświadczenie w tej sprawie.

- Unilever jako międzynarodowa firma współpracująca z rynkami w różnych krajach posiada zróżnicowaną ofertę uwzględniającą produkty z całego świata. Odpowiadając na potrzeby naszych konsumentów tworzymy propozycje produktów zgodnie z ich preferencjami. Wspomniana reklama jest częścią większej kampanii przypraw. Wśród nich posiadamy również te, które pochodzą od polskich producentów, takie jak kminek oraz tymianek, a w przyszłości planujemy poszerzenie gamy przypraw pochodzących z Polski o kolejne produkty. Unilever docenia i szanuje rynki z którymi współpracuje. Celem firmy jest wspomaganie rozwoju lokalnych producentów oraz dostawców w każdym kraju, w którym prowadzi działalność. W ciągu ostatnich 25 lat ponad 6 tys. polskich przedsiębiorców, głównie z grupy małych i średnich przedsiębiorstw, dostarczających surowce czy usługi, nawiązało współpracę biznesową z Unilever w Polsce. Mając na uwadze Państwa wątpliwości oraz to jak ważny dla Unilever jest pozytywny wpływ na lokalną gospodarkę proponujemy Państwu spotkanie w celu omówienia zaistniałej sytuacji - czytamy w oświadczeniu spółki Unilever Polska.

Materiał prasowy


Poleć tę stronę znajomemu

Twój email:
Twoje imię:
Email znajomego:

Błąd wprowadzonych danych.