Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Auchan chce sprzedawać więcej warzyw i owoców przez internet

Aktualności

2014-08-29 10:53
Grupa Auchan, która zarządza w Polsce sklepem internetowym AuchanDirect.pl, chce sprzedawać za pośrednictwem internetu więcej produktów świeżych, w tym warzyw i owoców.


AuchanDirect.pl w ostatnim czasie wystartowało z konkursem na nazwę dla nowego produktu wprowadzonego do oferty e-sklepu, a dokładnie dla pudełek zawierających zestaw świeżych warzyw i  owoców. "Zestaw specjalnie wyselekcjonowanych przez nas owoców lub warzyw, zapakowanych w firmowe pudełka, który gwarantuje świeżość, smak i  najwyższą jakość produktów" - głosi oficjalny opis konkursowego pudełka.

Obecnie AuchanDirect.pl oferuje klientom "świeży zestaw pudełkowy" pod nazwą "miks świeżych owoców" (cena 1 sztuki to 26,99zł). W skład miksu wchodzi pięć jabłek, cztery banany, cztery pomarańcze, cztery kiwi, trzy gruszki, jedno avocado oraz 600 g winogron.

Konkurs organizowany przez Auchan ma nie tylko zwiększyć rozpoznawalność sklepu internetowego prowadzonego przez sieć, ale przede wszystkim poprawić sprzedaż warzyw i owoców za pośrednictwem internetu. Dla większość sklepów internetowych sprzedaż tej kategorii za pośrednictwem sieci jest pewnym problemem. O ile polscy konsumenci nie mają obaw, aby zamawiać online mąkę, cukier, wodę butelkowaną, produkty nabiałowe, napoje bezalkoholowe, chemię i kosmetyki, a nawet ziemniaki, o tyle wielu klientów woli samodzielnie, w sklepie wybrać najlepsze według nich warzywa i owoce.

Jak informowaliśmy w ostatnich tygodniach, Grupa Auchan mocno stawia na rozwój swoich internetowych projektów. Przekłada się to m.in. na otwieranie we Francji, Luksemburgu i Chinach placówek w nowym koncepcie Auchan Drive. W Polsce koncept ten nie jest jeszcze obecny, ale niewykluczone, że pojawi się w naszym kraju w przyszłości.

Koncept Auchan Drive polega na tym, że klienci mogą zamówić produkty za pośrednictwem internetu, a następnie odebrać je w specjalnym magazynie, często usytuowanym w sąsiedztwie klasycznego hipermarketu. Usługa działa 24 godziny na dobę, a konsumenci dokładnie wskazują, o której godzinie i w którym z punktów chcą odebrać towar. Jego przygotowanie zajmuje maksymalnie 90 minut od momentu złożenia zamówienia w internecie.

Sam format Drive nie jest jednorodny. Podzielono go na dwa modele. Auchan rozwija zarówno koncept Auchan Drive (sąsiadujący z  hipermarketem), jak i ChronoDrive (samodzielne placówki). W 2013 r. we Francji otwarto 23 placówki Auchan Drive i 20 ChronoDrive. Od 2013 r. Auchan testuje format Drive również dla sieci sklepów Simply Market. Usługa w minionym roku została uruchomiona w  trzech placówkach we Francji, a niedawno została rozszerzona o jeszcze jedną lokalizację.

Źródło: notatka prasowa

e-warzywnictwo.pl
Tagi: warzywa auchan

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.