Aktualności
2014-08-29 10:53
Grupa Auchan, która zarządza w Polsce sklepem internetowym AuchanDirect.pl, chce sprzedawać za pośrednictwem internetu więcej produktów świeżych, w tym warzyw i owoców.
AuchanDirect.pl w ostatnim czasie wystartowało z konkursem na nazwę dla nowego produktu wprowadzonego do oferty e-sklepu, a dokładnie dla pudełek zawierających zestaw świeżych warzyw i owoców. "Zestaw specjalnie wyselekcjonowanych przez nas owoców lub warzyw, zapakowanych w firmowe pudełka, który gwarantuje świeżość, smak i najwyższą jakość produktów" - głosi oficjalny opis konkursowego pudełka.
Obecnie AuchanDirect.pl oferuje klientom "świeży zestaw pudełkowy" pod nazwą "miks świeżych owoców" (cena 1 sztuki to 26,99zł). W skład miksu wchodzi pięć jabłek, cztery banany, cztery pomarańcze, cztery kiwi, trzy gruszki, jedno avocado oraz 600 g winogron.
Konkurs organizowany przez Auchan ma nie tylko zwiększyć rozpoznawalność sklepu internetowego prowadzonego przez sieć, ale przede wszystkim poprawić sprzedaż warzyw i owoców za pośrednictwem internetu. Dla większość sklepów internetowych sprzedaż tej kategorii za pośrednictwem sieci jest pewnym problemem. O ile polscy konsumenci nie mają obaw, aby zamawiać online mąkę, cukier, wodę butelkowaną, produkty nabiałowe, napoje bezalkoholowe, chemię i kosmetyki, a nawet ziemniaki, o tyle wielu klientów woli samodzielnie, w sklepie wybrać najlepsze według nich warzywa i owoce.
Jak informowaliśmy w ostatnich tygodniach, Grupa Auchan mocno stawia na rozwój swoich internetowych projektów. Przekłada się to m.in. na otwieranie we Francji, Luksemburgu i Chinach placówek w nowym koncepcie Auchan Drive. W Polsce koncept ten nie jest jeszcze obecny, ale niewykluczone, że pojawi się w naszym kraju w przyszłości.
Koncept Auchan Drive polega na tym, że klienci mogą zamówić produkty za pośrednictwem internetu, a następnie odebrać je w specjalnym magazynie, często usytuowanym w sąsiedztwie klasycznego hipermarketu. Usługa działa 24 godziny na dobę, a konsumenci dokładnie wskazują, o której godzinie i w którym z punktów chcą odebrać towar. Jego przygotowanie zajmuje maksymalnie 90 minut od momentu złożenia zamówienia w internecie.
Sam format Drive nie jest jednorodny. Podzielono go na dwa modele. Auchan rozwija zarówno koncept Auchan Drive (sąsiadujący z hipermarketem), jak i ChronoDrive (samodzielne placówki). W 2013 r. we Francji otwarto 23 placówki Auchan Drive i 20 ChronoDrive. Od 2013 r. Auchan testuje format Drive również dla sieci sklepów Simply Market. Usługa w minionym roku została uruchomiona w trzech placówkach we Francji, a niedawno została rozszerzona o jeszcze jedną lokalizację.
Źródło: notatka prasowa
AuchanDirect.pl w ostatnim czasie wystartowało z konkursem na nazwę dla nowego produktu wprowadzonego do oferty e-sklepu, a dokładnie dla pudełek zawierających zestaw świeżych warzyw i owoców. "Zestaw specjalnie wyselekcjonowanych przez nas owoców lub warzyw, zapakowanych w firmowe pudełka, który gwarantuje świeżość, smak i najwyższą jakość produktów" - głosi oficjalny opis konkursowego pudełka.
Obecnie AuchanDirect.pl oferuje klientom "świeży zestaw pudełkowy" pod nazwą "miks świeżych owoców" (cena 1 sztuki to 26,99zł). W skład miksu wchodzi pięć jabłek, cztery banany, cztery pomarańcze, cztery kiwi, trzy gruszki, jedno avocado oraz 600 g winogron.
Konkurs organizowany przez Auchan ma nie tylko zwiększyć rozpoznawalność sklepu internetowego prowadzonego przez sieć, ale przede wszystkim poprawić sprzedaż warzyw i owoców za pośrednictwem internetu. Dla większość sklepów internetowych sprzedaż tej kategorii za pośrednictwem sieci jest pewnym problemem. O ile polscy konsumenci nie mają obaw, aby zamawiać online mąkę, cukier, wodę butelkowaną, produkty nabiałowe, napoje bezalkoholowe, chemię i kosmetyki, a nawet ziemniaki, o tyle wielu klientów woli samodzielnie, w sklepie wybrać najlepsze według nich warzywa i owoce.
Jak informowaliśmy w ostatnich tygodniach, Grupa Auchan mocno stawia na rozwój swoich internetowych projektów. Przekłada się to m.in. na otwieranie we Francji, Luksemburgu i Chinach placówek w nowym koncepcie Auchan Drive. W Polsce koncept ten nie jest jeszcze obecny, ale niewykluczone, że pojawi się w naszym kraju w przyszłości.
Koncept Auchan Drive polega na tym, że klienci mogą zamówić produkty za pośrednictwem internetu, a następnie odebrać je w specjalnym magazynie, często usytuowanym w sąsiedztwie klasycznego hipermarketu. Usługa działa 24 godziny na dobę, a konsumenci dokładnie wskazują, o której godzinie i w którym z punktów chcą odebrać towar. Jego przygotowanie zajmuje maksymalnie 90 minut od momentu złożenia zamówienia w internecie.
Sam format Drive nie jest jednorodny. Podzielono go na dwa modele. Auchan rozwija zarówno koncept Auchan Drive (sąsiadujący z hipermarketem), jak i ChronoDrive (samodzielne placówki). W 2013 r. we Francji otwarto 23 placówki Auchan Drive i 20 ChronoDrive. Od 2013 r. Auchan testuje format Drive również dla sieci sklepów Simply Market. Usługa w minionym roku została uruchomiona w trzech placówkach we Francji, a niedawno została rozszerzona o jeszcze jedną lokalizację.
Źródło: notatka prasowa
e-warzywnictwo.pl