Reklama
Grafika reklamowa nr 297 Grafika reklamowa nr 297
Reklama
Grafika reklamowa nr 299 Grafika reklamowa nr 299
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 295
Reklama
Grafika reklamowa nr 296
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Brassica broni innowacyjnej kapusty

Aktualności

2015-07-01 21:30
Kopiowanie haseł reklamowych, nazw czy opakowań nie jest w branży spożywczej niczym nowym, choć stosunkowo rzadko słychać o procesach sądowych i próbach ochrony praw.

Kopiowanie haseł reklamowych, nazw czy opakowań nie jest w branży spożywczej niczym nowym, choć stosunkowo rzadko słychać o procesach sądowych i próbach ochrony praw. Tym ciekawszy jest fakt, że na sądową batalię zdecydowała się Brassica z małopolskiej Charsznicy - czytamy w  Pulsie Biznesu.

Brassica wyróżniła się na rynku dzięki technologicznej ciekawostce w  postaci wentylu do opakowań dla produktów kiszonych i odpowiednio zaprojektowanemu papierowo-foliowemu workowi. Projekt opakowania został zastrzeżony. Kapusta w innowacyjnym opakowaniu trafiła na rynek w  listopadzie 2013 r. Już kilka miesięcy później pojawili się pierwsi naśladowcy.

Grzegorz Raczkiewicz, założyciel firmy Brassica podkreśla w Pulsie Biznesu, że do dzisiaj zidentyfikował sześć firm, które sprzedają taki produkt. Na razie jego przedsiębiorstwo sądzi się z dwoma podmiotami. Jeden pozew dotyczy zaniechania czynu nieuczciwej konkurencji, drugi zaniechania naruszania prawa do wspólnotowego wzoru przemysłowego oraz zakazu wprowadzania produktów do obrotu. Szef firmy Brassica już szykuje się do procesów z kolejnymi rywalami.

Źródło: Puls Biznesu

e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.