Carving coraz popularniejszy w Polsce
2014-07-10 08:08
Początki to rok 2004, kiedy to kilkoro pasjonatów zafascynowanych tajlandzkim sposobem dekorowania potraw postanowiło przenieść ten trend na rodzimy grunt.
Carving, czyli sztuka rzeźbienia w owocach i warzywach zaczyna być coraz popularniejsza w Polsce - informuje Puls Biznesu. Na polskim rynku działa kilka firm prowadzących taką działalność.
Początki to rok 2004, kiedy to kilkoro pasjonatów zafascynowanych tajlandzkim sposobem dekorowania potraw postanowiło przenieść ten trend na rodzimy grunt.
Gazeta podaje przykład jednego z pionierów tej sztuki Łukasza Szewczyka, który stworzył Pracownię Sztuki Kulinarnej. Oferuje ona swoje usługi firmom eventowym, agencjom reklamowym, szkołom gastronomicznym oraz klientom indywidualnym np. młodym parom. Oprócz pokazów i dekoracji firma zajmuje się szkoleniami dla tych, którzy chcieliby nauczyć się tego fachu. Chce też rozszerzyć działalność o sprzedaż narzędzi do rzeźbienia w warzywach i owocach.
ŻRÓDŁO: Puls Biznesu
Początki to rok 2004, kiedy to kilkoro pasjonatów zafascynowanych tajlandzkim sposobem dekorowania potraw postanowiło przenieść ten trend na rodzimy grunt.
Gazeta podaje przykład jednego z pionierów tej sztuki Łukasza Szewczyka, który stworzył Pracownię Sztuki Kulinarnej. Oferuje ona swoje usługi firmom eventowym, agencjom reklamowym, szkołom gastronomicznym oraz klientom indywidualnym np. młodym parom. Oprócz pokazów i dekoracji firma zajmuje się szkoleniami dla tych, którzy chcieliby nauczyć się tego fachu. Chce też rozszerzyć działalność o sprzedaż narzędzi do rzeźbienia w warzywach i owocach.
ŻRÓDŁO: Puls Biznesu
e-warzywnictwo.pl