Reklama
Grafika reklamowa nr 297 Grafika reklamowa nr 297
Reklama
Grafika reklamowa nr 299 Grafika reklamowa nr 299
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 85 Grafika reklamowa nr 85
Reklama
Grafika reklamowa nr 300
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Carving coraz popularniejszy w Polsce

Carving coraz popularniejszy w Polsce

2014-07-10 08:08
Początki to rok 2004, kiedy to kilkoro pasjonatów zafascynowanych tajlandzkim sposobem dekorowania potraw postanowiło przenieść ten trend na rodzimy grunt.
Carving, czyli sztuka rzeźbienia w owocach i warzywach zaczyna być coraz popularniejsza w Polsce - informuje Puls Biznesu. Na polskim rynku działa kilka firm prowadzących taką działalność.

Początki to rok 2004, kiedy to kilkoro pasjonatów zafascynowanych tajlandzkim sposobem dekorowania potraw postanowiło przenieść ten trend na rodzimy grunt.

Gazeta podaje przykład jednego z pionierów tej sztuki Łukasza Szewczyka, który stworzył Pracownię Sztuki Kulinarnej. Oferuje ona swoje usługi firmom eventowym, agencjom reklamowym, szkołom gastronomicznym oraz klientom indywidualnym np. młodym parom. Oprócz pokazów i dekoracji firma zajmuje się szkoleniami dla tych, którzy chcieliby nauczyć się tego fachu. Chce też rozszerzyć działalność o sprzedaż narzędzi do rzeźbienia w warzywach i owocach.

ŻRÓDŁO: Puls Biznesu
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.