Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Firma Brassica chce kiszoną kapustę wprowadzić na salony

Aktualności

2015-03-19 12:51
Grzegorz Raczkiewicz, założyciel firmy Brassica, która konfekcjonuje i handluje kapustą charsznicką, przyznaje, że obecnie sprzedaje kilka ton kapusty tygodniowo i liczba ta cały czas rośnie.
Zdaniem Grzegorza Raczkiewicza, grafika komputerowego, Polacy jedzą coraz mniej kiszonej kapusty, bo ta dostępna w sklepach jest niesmaczna. Rozkręcił więc biznes kapuściany z technologiczną nowinką w postaci specjalnego opakowania - informuje Puls Biznesu.

Grzegorz Raczkiewicz, założyciel firmy Brassica, która konfekcjonuje i  handluje kapustą charsznicką, produktem z małopolskiej gminy Charsznica, określanej mianem kapuścianej stolicy Polski, przyznaje, że obecnie sprzedaje kilka ton kapusty tygodniowo i liczba ta cały czas rośnie.

Jak informuje Puls Biznesu odmiany i sposób uprawy w  Charsznicy kosztują rolników około trzy razy więcej niż w przypadku większości kapusty dostępnej na rynku. Do tego dochodzą koszty odpowiedniego pakowania. Dlatego kapusta Brassica jest produktem z półki premium - 1 kg (zależnie od marży narzuconej przez sklep) - kosztuje od 7 do 11 zł.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.