Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Jakość i cena dla Europejczyków jest ważniejsza niż pochodzenie i marka

Aktualności

2012-07-09 20:17
Jakość jest dla 96% respondentów najważniejszym czynnikiem decydującym przy zakupie jedzenia. W drugiej kolejności (91% osób) patrzymy na cenę.

Dla mieszkańców krajów Europejskiej Unii jakość i cena są kluczowymi czynnikami rozważań podczas zakupów produktów- wynika z przeprowadzonych badań Eurobarometru. W badaniu wzięło udział 26,500 osób w wieku 15 lat w 27 z państw członkowskich Unii Europejskiej.

Jakość jest dla 96% respondentów najważniejszym czynnikiem decydującym przy zakupie jedzenia. W drugiej kolejności (91% osób) patrzymy na cenę. Następnie liczy się pochodzenie produktu (71%) i znak towarowy (47 proc.) Dwie trzecie przywiązuje wagę do znaków jakości. Spośród 57% nie ma wątpliwości, co do bezpieczeństwa żywnościowego na szczeblu europejskim. Niemniej jednak, 81% stwierdziło, że Unia Europejska nie powinna być uzależniona od importu żywności. Postawy wobec rolnictwa są bardzo pozytywne: 81% uważa, że rolnictwo jest korzystne dla środowiska, 86% uważa, że sektor ten przyczynia się do poprawy otoczenia pięknym krajobrazem, a 89 % uważa, że powinno się chronić obszary wiejskie i wspomagać je dotacjami.




Źródło: Komisja Europejska
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.