Reklama
Grafika reklamowa nr 320
Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 324
Reklama
Grafika reklamowa nr 317 Grafika reklamowa nr 318 Grafika reklamowa nr 319
Reklama
Grafika reklamowa nr 323 Grafika reklamowa nr 330
Reklama
Grafika reklamowa nr 315 Grafika reklamowa nr 327
Reklama
Grafika reklamowa nr 326 Grafika reklamowa nr 325
Reklama
Grafika reklamowa nr 316
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Lewiatan odpowiada w sprawie protestu Zrzeszenia Producentów Papryki RP

Aktualności

2022-08-09 11:56

To nie jest łatwy sezon dla hodowców papryki. W ostatnich tygodniach głośno było o proteście w Potworowie – uważanym za polskie zagłębie papryki. Rolnicy pod jednym z lokalnych supermarketów wyrażali swoją frustrację z powodu importu tego warzywa z zagranicy.

Poniżej publikujemy stanowisko Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w sprawie protestu Zrzeszenia Producentów Papryki.

"Polska Sieć Handlowa Lewiatan promuje regionalne, polskie produkty. Od ponad 25 lat kładziemy ogromny nacisk na lokalność sprzedawanych przez sieć produktów, a u podstaw takiej strategii leżą wartości firmy i siła lokalnych relacji 2100 przedsiębiorców. Wspieramy lokalnych wytwórców realizując inicjatywę „Wybieram lokalne”, której celem jest podkreślenie zalet produktów pochodzących z najbliższej okolicy.

Obecna sytuacja gospodarcza w Polsce wymusza na wszystkich uczestnikach rynku podejmowanie wielu działań, które w trudnych warunkach pozwalają utrzymać rentowność działalności. Dotyczy to zarówno firm skupionych w Zrzeszeniu Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, jak i niezależnych przedsiębiorców Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Właściciel każdego sklepu zrzeszonego w PSH Lewiatan ma prawo do realizowania własnej polityki cenowej w celu pozostania w oczach klientów konkurencyjnym wobec innych sklepów w danym regionie.

Sklep Lewiatan w Potworowie prowadził jednorazową, tygodniową akcję promocyjną dotyczącą sprzedaży papryki, będącą odpowiedzią na intensywne działania konkurencyjnej sieci na tym polu. Przygotowując się do niej, dział zakupów zwrócił się do kilku dostawców i producentów papryki, w tym do Grupy Producentów Warzyw i Owoców „Polska Papryka”, z prośbą o podanie ceny i dostępności produktu. W czasie kontraktacji jedynie producent z Holandii zapewnił sieci Lewiatan odpowiednią podaż i cenę produktu. Papryka z Holandii była dostępna tylko na początku akcji. Jednocześnie, o czym już nie wspomniano w artykule, w czasie akcji protestacyjnej w sklepie konsumenci mogli kupić już tylko polską paprykę po cenie promocyjnej. W obecnej sytuacji gospodarczej, gdy dla konsumentów cena ponownie jest głównym wyznacznikiem decyzji zakupowych, prawo do decyzji jaki produkt i w jakiej cenie kupić, pozostawiamy naszym klientom. Jednak zawsze, gdy będzie to możliwe będziemy wspierali i preferowali lokalnych dostawców."

 

 

 

Lewiatan

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.