Reklama
Grafika reklamowa nr 297 Grafika reklamowa nr 297
Reklama
Grafika reklamowa nr 299 Grafika reklamowa nr 299
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 85 Grafika reklamowa nr 85
Reklama
Grafika reklamowa nr 296
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Lidl odpowiada w sprawie węża w selerze naciowym

Lidl odpowiada w sprawie węża w selerze naciowym

2024-06-12 13:18

Znalazła go jedna z klientek, która wróciła z zakupionym warzywem do domu.

Jak opisywaliśmy na epoznan.pl, klientka sklepu Lidl na północy Poznania wróciła do domu z kupionym selerem naciowym i w trakcie jego krojenia z warzywa wypełzł wąż. Kobiet po wstępnych konsultacjach m.in. ze schroniskiem i z ZOO otrzymała informację, że to jadowity okaz - żararak.

Na miejscu interweniował Ekopatrol, który zdementował informację o jadowitości węża. Szybko okazało się, że to zaskroniec żmijowy, który przekazano pod skrzydła Fundacji Epicrates.

Teraz do sprawy odniósł się Lidl. - Od momentu uzyskania zgłoszenia, jesteśmy w stałym kontakcie z klientką - m.in. poprosiliśmy o przesłanie danych identyfikujących artykuł. Ponadto niezwłocznie nawiązaliśmy kontakt z dostawcą i zobligowaliśmy go do złożenia wyjaśnień w tej sprawie. Chcielibyśmy jednocześnie zaznaczyć, że nigdy wcześniej nie otrzymaliśmy zgłoszenia o takim przypadku - wyjaśnia Lidl Polska. - Pragniemy podkreślić, że co roku przeprowadzamy ok. 9 500 badań jakościowych produktów spożywczych w niezależnych, akredytowanych laboratoriach badawczych. Od naszych dostawców wymagamy certyfikatów jakościowych, potwierdzających wysoką jakość i bezpieczeństwo produktów - takich jak IFS na poziomie wyższym czy Global GAP - dodaje.

epoznan, zdjęcie Adobe

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.