Przechowalnictwo
Brytyjski Lidl wprowadził na rynek linię porcjowanych warzyw w zabawnych opakowaniach, które są dedykowane dzieciom.
Brytyjski Lidl wprowadził na rynek linię porcjowanych warzyw w zabawnych opakowaniach, które są dedykowane dzieciom - podał serwis fmcgmagazine.co.uk.
Nowe produkty zyskały zabawne nazwy nawiązujące do postaci, które przypominają. Dedykowano temu także specjalne opakowania. I tak w skład linii wchodzą mini brokuły (drzewa), kalafior (chmury), słodkie ziemniaki oraz mini kalafiory romanesco oraz mix kolorowych małych marchewek.
Nowe produkty mają pomagać rodzicom w inspirowaniu młodych pokoleń do jedzenia owoców i warzyw i prowadzenia zdrowego trybu życia.
Produkty będą pilotowane we wszystkich sklepach Lidl w całej Anglii, Szkocji i Walii do końca marca, w zależności od dostępności. Jeżeli akcja będzie udana, sieć wprowadzi produkty do stałej oferty.