Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Marka Zdrowe Pola stawia na polskich producentów rolnych

Aktualności

2017-02-24 11:19
Koncepcja marki Zdrowe Pola stawia na wsparcie polskich przedsiębiorców. Dzięki 100 proc. polskiej produkcji jest w stanie zagwarantować jakość i atrakcyjną cenę.

Marka Zdrowe Pola to superfoods w rodzimym wydaniu. Twórcy marki wraz ze  specjalistami z zakresu żywienia opracowali innowacyjną, 100 proc. polską superżywność. Cały proces powstawania produktów Zdrowe Pola przeprowadzany jest w Polsce, począwszy od planowania upraw i pozyskania surowca od rodzimych producentów ze ściśle kontrolowanych upraw i  hodowli, przez proces suszenia, konfekcji, badań, produkcji po dystrybucję. Koncepcja marki Zdrowe Pola stawia na wsparcie polskich przedsiębiorców. Dzięki 100 proc. polskiej produkcji jest w stanie zagwarantować jakość i atrakcyjną cenę.

- Proces produkcji superfoods Zdrowe Pola jest rozpoczynany od razu po zbiorze. Surowiec przechodzi kontrolę jakości, potem trafia do suszarni, gdzie jest myty, a następnie powoli ogrzewany strumieniami ciepłego powietrza, dzięki czemu produkty zachowują większość cennych składników odżywczych. Na tym etapie następuje "redukcja" materiału - czyli odparowanie wody z części roślin, w wyniku czego z ok. 2 kg świeżego warzywa otrzymujemy ok. 200 g suszonego koncentratu (spadek mikro- i makro składników odżywczych oscyluje w granicach 10-15 proc. w stosunku do surowego warzywa) - informują właściciele marki.

Produkty Zdrowe Pola badane są na 3 etapach produkcji pod kątem czystości mikrobiologicznej oraz zachowania odpowiednich standardów jakościowych. Po analizie laboratoryjnej informacje są umieszczane na opakowaniach. Wysuszony i przebadany surowiec jest pakowany. Na dalszym etapie następuje dodatkowe badanie zawartości losowych opakowań. Następnie produkt trafia do dystrybucji - informuje zarząd firmy w  komunikacie.

Właścicielem marki jest firma Joyfood K. Lewandowski Sp.J., która od 2014 r. dostarcza produkty z kategorii żywności funkcjonalnej. W  portfolio firmy są 3 innowacyjne marki: SmartFood - żywność funkcjonalna z kategorii produktów i diet niskokalorycznych, PROporcja- dania obiadowe ułatwiające kontrolę kalorii w diecie, alternatywa dla cateringu dietetycznego oraz Zdrowe Pola - superżywność w 100 proc. polska (uprawa, zbiór surowca, suszenie, konfekcja, badania, produkcja opakowań i dystrybucja).

e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.