Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Mniejsze zakupy, większe wydatki na niemieckie warzywa

Aktualności

2013-07-10 10:32
W stosunku do roku 2011 wydatki na zakup warzyw organicznych wzrosły o ponad 5,6%.

Jak wynika z najnowszych danych zaprezentowanych przez AMI, w minionym 2012 roku Niemcy kupili o około 1% mniej świeżych warzyw wobec roku poprzedniego, za to za sumę o ok. 4%
wyższą. Około 6% z łącznych wydatków na zakup świeżych warzyw pochłonęły zakupy warzyw organicznych, które z roku na rok zyskują na popularności wśród niemieckich konsumentów. W
stosunku do roku 2011 wydatki na zakup warzyw organicznych wzrosły o ponad 5,6%.


Źródło: FAMMU/FAPA
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.