Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

"Moc Polskich Warzyw" - rusza kampania promująca warzywa produkowane w Polsce

Aktualności

2020-10-02 11:24

Grupy producentów polskich warzyw łączą siły i rozpoczynają ogólnopolską kampanię promującą spożycie lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. Celem kampanii „Moc Polskich Warzyw” jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

Warzywa to podstawowy składnik zdrowej, zbilansowanej diety. Dietetycy rekomendują, aby stanowiły ponad połowę objętości każdego posiłku, zgodnie z zasadą „pól talerza”. To prosty i skuteczny sposób na zdrową, naturalną dietę, opartą na nieprzetworzonych produktach. Polska słynie z bogactwa produkowanych lokalnie warzyw. W różnych miejscach w Polsce, z powodzeniem uprawia się m.in. pomidory, papryki, cukinie, bakłażany, marchew, ogórki, buraki, cebulę i czosnek. Produkujemy też całą gamę warzyw strączkowych, kapustnych i korzeniowych oraz pieczarki, które uznawane są za jedne z najlepszych na świecie. Dzięki temu polscy konsumenci mają możliwość wybierania najlepszej jakości warzyw od lokalnych plantatorów.

Kampania „Moc Polskich Warzyw” stawia na promocję sezonowych, lokalnych warzyw, uprawianych w polskich gospodarstwach. Dieta sezonowa, uwzględniająca szerokie portfolio polskich warzyw oznacza zdrowe i pyszne posiłki każdego dnia, przez cały rok, także w postaci przetworów i kiszonek. Chcemy pokazać, że polskie warzywa to najlepszy wybór dla każdego – są zdrowe, łatwo dostępne, najlepszej jakości i pochodzą od polskich rolników. Poprzez działania realizowane w ramach kampanii „Moc Polskich Warzyw” przekonujemy, że warto sięgać po polskie warzywa i włączać je do codziennej diety. Promujemy poszczególne regiony, jako miejsca ich pochodzenia i produkcji, a także pokazujemy, jak polscy plantatorzy łączą tradycję i pasję z nowoczesnymi technologiami i dbałością o naturalność uprawianych warzyw – mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej

Producenci polskich warzyw mają wiele do zaoferowania wymagającym konsumentom. Warzywa uprawiane w Polsce są dostępne przez cały rok, dzięki najlepszym, rozwiniętym technologicznie metodom produkcji. Wybierając polski produkt konsument ma pewność, że otrzymuje najwyższą jakość w przystępnej cenie, dodatkowo wspierając rolników i producentów. Projekt „Moc Polskich Warzyw” to już kolejna kampania realizowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, której celem jest zwiększenie spożycia krajowych warzyw oraz ich przetworów. Stawiamy na edukację konsumentów na temat pierwszoplanowej roli warzyw w diecie oraz pokazujemy, że za każdym warzywem stoi człowiek. Polscy plantatorzy to nowocześni przedsiębiorcy, którzy dostarczają najlepszej jakości produkty uprawiane zgodnie z kalendarzem sezonowym. Zależy nam na zbudowaniu pełnego zaufania konsumentów do polskich producentów owoców i warzyw, bo absolutnie na nie zasługują. Cieszymy się, że do udziału w projekcie zaangażowały się grupy producentów różnych warzyw, którym przyświeca wspólny cel – promocja polskich produktów – dodaje Mirosław Łuska.

„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w kampanii biorą: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. W ramach kampanii zaplanowano działania public relations, kampanie z influencerami, kampanie w mediach, produkcję filmów promocyjnych oraz działania w social mediach.

PAP

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.