Ochrona

Początek roku to okazja do zaprezentowania nowej odsłony firmy Arysta LifeScience po połączeniu z firmami Agriphar i Chemtura AgroSolutions. Jaką strategię przyjęła Arysta na najbliższe lata, jakie ma plany rozwoju i co zaoferuje obecnym oraz nowym klientom?
W 2015 roku nastąpiło połączenie firm: Arysta LifeScience, Agriphar i Chemtura AgroSolutions. Nowa Arysta, która jest częścią międzynarodowego koncernu Platform Specialty Product, stanie się jednym z wiodących producentów na polskim rynku środków ochrony roślin. Z punktu widzenia klienta ostatecznego integracja tych trzech firm przyniesie wymierne korzyści, czyli pełną ofertę do wszystkich grup upraw - powiedział Tomasz Stadnikiewicz, Dyrektor Sprzedaży. Zarówno ochrona fungicydowa, herbicydowa, jak i insektycydowa praktycznie w 100% może być oparta o nasze produkty. Zmiana ta jest istotna nie tylko z perspektywy klientów, ale także pracowników.
Tomasz Stadnikiewicz, Dyrektor Sprzedaży
Jerzy Pątek, Prezes Zarządu, tak podsumował potencjał połączonych firm: Chciałbym, żeby cała załoga miała świadomość, że to jest coś wspaniałego, że taka integracja to naprawdę ogromna szansa dla wszystkich będziemy mieli do czynienia z nowymi produktami, nowymi technologiami, nowymi wyzwaniami. Wśród celów strategicznych firmy Arysta są: wprowadzenie na rynek w ciągu kilku lat 25 nowych produktów oraz zwiększenie obrotów do ok. 200 mln zł netto rocznie.
Jerzy Pątek, Prezes Zarządu
Arysta LifeScience wyróżnia się bardzo szeroką ofertą, obejmującą obecnie 80 produktów ze wszystkich 9 kategorii preparatów agrochemicznych - od unikalnych biostymulatorów, przez zaprawy nasienne, środki biobójcze, nawozy, po standardowe produkty do ochrony roślin. To sprawia, że Arysta jest jedynym dostawcą rozwiązań dla wszystkich producentów rolnych i do wszystkich typów upraw. Skupiamy się na rynku, na którym jesteśmy bardzo mocni - powiedział Adam Słowiński - Dyrektor Marketingu i Rozwoju - ochrony roślin sadowniczych i warzywniczych, ale w najbliższych latach będziemy rozwijali produkty do innych upraw, głównie rolniczych. Ważną innowacją ofertową będzie wprowadzenie nowych wielkości opakowań produktów (10, 20, 50 mililitrów), co ma znaczenie szczególnie dla producentów warzyw.
Adam Słowiński - Dyrektor Marketingu i Rozwoju
Kolejnym wyzwaniem, a jednocześnie ogromną szansą, jest poszerzenie obszaru działalności firmy Arysta LifeScience o kraje bałtyckie. Obecnie prowadzone są bardzo intensywne prace w zakresie rejestracji środków, poprzedzające wprowadzenie pełnej oferty produktów na rynki Litwy, Łotwy i Estonii.
Notatka prasowa