Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 302
Reklama
Grafika reklamowa nr 299 Grafika reklamowa nr 299
Reklama
Grafika reklamowa nr 303
Reklama
Grafika reklamowa nr 301 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 300
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Nowa sieć stacji w Polsce. Prezes MOL: chcemy zająć drugą pozycję po Orlenie

Aktualności

2023-05-17 09:13

- Do końca 2024 r. 80 proc. stacji paliw przejętych od Orlenu zyska nowy szyld - poinformował prezes MOL Polska Richard Austen. Koncern chce zająć na polskim rynku drugą pozycję po Orlenie.

Prezes MOL dodał, że już w tegorocznym okresie letnim pierwszych 100 stacji powinno funkcjonować pod marką MOL.

- Uruchomiliśmy już trzy nowe stacje – w Klemencicach, Przyjmach i Budykierzu, dogodnie zlokalizowane przy drogach ekspresowych S7 i S8. Dodatkowo, w ostatnim czasie nowy branding i odświeżony wystrój otrzymały także stacje w Radomiu i Elblągu - poinformował Austen.

Koszt rebrandingu pojedynczej stacji to 60-100 tys. dol., w zależności od stanu technicznego konkretnej placówki. Ale MOL na tym nie poprzestanie.

Planujemy szereg inwestycji w cyfryzację stacji, a także komunikację oferty i samej marki, co pomoże nam w dotarciu do polskich konsumentów. Nie chcemy ujawniać konkretnych kwot, jednak w najbliższych latach będą to z pewnością znaczące wydatki - przyznał prezes koncernu.

Dodał, że docelowo, wszystkie 410 stacji kupionych od PKN Orlen w Polsce, będzie działać pod marką MOL. Dodatkowo, w ramach Grupy MOL, w południowej Polsce działa również 85 stacji pod marką Slovnaft Partner.

W przyszłości będziemy badać możliwości konsolidacji również i tych placówek pod jedną marką. Wejście na rynek polski traktujemy, jako pierwszy krok. Docelowo chcemy zająć tu silną drugą pozycję, a do tego będziemy potrzebowali wzmocnić naszą sieć o kolejnych ok. 100 stacji. Najważniejsze dla nas teraz jest wprowadzanie marki i oferty dla klientów oraz partnerów i franczyzobiorców - podkreślił Ruchard Austen.

MOL porwie jakością paliwa?

Jak nowa sieć stacji zamierza walczyć o polskich klientów? MOL stawia na jakość paliw.

Mamy w ofercie m.in. paliwa EVO i EVO Plus, które dzięki zastosowaniu dodatków EVOTECH przyczyniają się do czyszczenia jednostki napędowej i ochrony jej części przed korozją. Jednocześnie, stopniowo wprowadzamy do Polski Fresh Corner. Jest to nowa w Polsce, jedna z najpopularniejszych w regionie sieć kawiarni, w której każdego roku serwujemy ponad 50 mln filiżanek kawy - zapowiada prezes koncernu.

MOL nie zapomina o samochodach elektrycznych. W Grupie działa obecnie sieć ponad 200 punktów ładowania elektryków, w tym 13 punktów w Polsce. Do roku 2025 spółka zamierza rozszerzyć tę sieć do 500 punktów.

Mol

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.