Przechowalnictwo

Nordis Chłodnie Polskie wprowadza nową szatę graficzną mrożonych warzyw, mieszanek warzywnych i owoców, aby zwiększyć rozpoznawalność swoich produktów. We wrześniu w nowej, niebieskiej kolorystyce zadebiutują popularne jesienią i zimą: włoszczyzna, szpinak, kalafior i truskawki.
Nordis zmienia wygląd opakowań mrożonek przed zbliżającym się sezonem na mrożone warzywa i owoce. W nowym, niebieskim opakowaniu pojawi się bardzo popularna Nordis Włoszczyzna (450g), czteroskładnikowa mieszanka warzyw krojonych w paski (marchew, pietruszka, seler, por), a także inni liderzy sprzedaży jak Nordis Kalafior (450g), Nordis Szpinak (450g) i Nordis Truskawki (450g).
Nowa szata graficzna jest krokiem w kierunku ujednolicenia wyglądu opakowań i nadania im wspólnej, charakterystycznej dla Nordis niebieskiej kolorystyki - mówi Tomasz Meller, prezes Grupy Nordis. Zwiększy to rozpoznawalność naszych produktów, które klienci kojarzą z bardzo wysoką jakością.
Produkty mrożone Nordis powstają z najlepszych polskich warzyw i owoców. Gotowe do jedzenia w około 10 minut zapewniają naturalny smak i gwarantują najwyższą jakość przygotowywanych posiłków. Mrożonki eliminują także szereg czasochłonnych czynności, którym trzeba poddać surowe warzywa, takich jak mycie, obieranie i krojenie.
***
Nordis to producent i dystrybutor żywności mrożonej działający od 1968 r. Silną pozycję na polskim rynku lodów i produktów mrożonych zapewnia firmie wysoka jakość wyrobów i własna dystrybucja w dużej części Polski. Nordis współpracuje z małymi i średnimi sklepami, w tym polskimi supermarketami, czy ich sieciami, np. Lewiatan, Chata Polska, Spar, Słoneczko, PSS-y, czy Śląska Grupa Zakupowa. We własnej sieci dystrybucyjnej Nordis oferuje również wyroby innych marek, np.: Hortex, Dr.Oetker, Frosta, Grycan, Nestle, Aviko czy McCain.
Źródło: notatka prasowa