Aktualności
W firmie Bayer dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać rozwiązania, które pomogą Ci rozwijać Twoją firmę, jednocześnie współpracując w celu dostarczania pożywnych warzyw, których ludzie chcą i potrzebują. Aby wzmocnić to zaangażowanie, przeprojektowaliśmy naszą działalność w zakresie nasion warzyw i połączyliśmy nasze dwie zaufane marki, Seminis® oraz De Ruiter®, w jedną platformę marki „Vegetables by Bayer”.
Być może zauważyliście już zmianę w opakowaniach, w których trafiają do Was nasiona. W ramach premiery Vegetables by Bayer odświeżyliśmy identyfikację wizualną marki, kolorystykę, stronę internetową, a teraz również opakowania nasion dla Seminis i De Ruiter. To wciąż ta sama jakość nasion i innowacyjność, na które zawsze na nas liczyłeś, ale z nowym wyglądem, który odzwierciedla i celebruje nasze marki jako część czegoś większego, jednocześnie zapewniając najlepszą w swojej klasie ofertę nasion.
Starając się dotrzymać naszego zobowiązania do zrównoważonego rozwoju i nie tworzenia odpadów, będziemy nadal używać istniejących opakowań (do ich wyczerpania), wprowadzając jednocześnie te nowe., Poniżej przykłady zaktualizowanego opakowania:
Nowy branding wzmacnia zaangażowanie firmy Bayer na rzecz klientów i rozwój zdrowego biznesu.