Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Polskie warzywa tracą na popularności

Aktualności

2013-03-04 13:24
Pomidory, ogórki i pieczarki - to na nie powinni postawić polscy producenci. Tradycyjne polskie warzywa tracą.

Pomidory, ogórki i pieczarki - to na nie powinni postawić polscy producenci. Tradycyjne polskie warzywa tracą - czytamy w "Pulsie Biznesu".


Gazeta pisze, że Polacy jedzą coraz mniej warzyw. W  ostatnich latach najmocniej traciły te tradycyjnie polskie: buraki, kapusta, marchew i cebula. Eksperci zwracają uwagę, że dzięki większemu wyborowi warzyw świeżych i przetworów Polacy coraz częściej szukają nowych smaków i próbują warzyw jeszcze niedawno niedostępnych na sklepowych półkach.

Analityk BGŻ Mariusz Dziewulski tłumaczy zmiany modelu konsumpcji warzyw między innymi wzrostem zamożności konsumentów i zmianą stylu ich życia. Jego zdaniem, rosnąć może też konsumpcja warzyw świeżych, takich jak pomidory i ogórki szklarniowe. Warto także inwestować w warzywa, które cieszą powodzeniem za granicą - tak jak polskie pomidory w Rosji czy pieczarki w krajach Unii Europejskiej.

Źródło: Puls Biznesu
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.