Aktualności
W maju bieżącego roku zainaugurowana została trzecia już edycja kampanii "Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców". Do pokochania polskich warzyw i owoców kampania zachęca przypomnijmy już od 2 lat. Jak informują organizatorzy w tym roku działania skierowane będą w szczególności do rodzin, rodziców, opiekunów i nauczycieli, gdyż to właśnie oni odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu nawyków żywieniowych. Kampania ma zamiar aktywnie włączyć ich w proces kreowania pozytywnych zwyczajów żywieniowych u dzieci oraz pokazać, jak przekonać dzieci do spożywania warzyw i owoców.
To trzecia edycja tego programu, przypomnijmy iż dwie poprzednie poświęcone były między innymi:
1. Kampania 2012 Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców II edycja kampanii Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców miała przekonać Polaków do walorów zdrowotnych i smakowych polskich owoców i warzyw, a także przyczynić się do wzrostu ich spożycia - w szczególności wśród dzieci i młodzieży. Kampania została zainicjowana w związku z regularnym spadkiem spożycia warzyw i owoców w naszym kraju.
2. Kampania 2011 BezpieczneWarzywa.pl Celem I edycji promocyjnej kampanii społeczno-edukacyjnej BezpieczneWarzywa.pl było odbudowanie zaufania do polskich warzyw i owoców oraz przekonanie Polaków, że polskie warzywa i owoce są nie tylko bezpieczne, ale i niezwykle smaczne.
FAMMU/FAPA na podstawie: informacji ze strony www.poranapomidora.com