Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 302
Reklama
Grafika reklamowa nr 299 Grafika reklamowa nr 299
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 301 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 300
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Rodzinna firma z Wielkopolski dołącza do grona dostawców sieci Carrefour

Aktualności

2021-11-19 10:10

Firma Carrefour nawiązała współpracę z Grupą Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy Sp. z o.o.. Rodzinna firma z Chłapowa w Wielkopolsce dołącza do grona dostawców ziemniaków marki Jakość z Natury, firm: Bugaj oraz Białuty. W wyniku połączeniu sił tych trzech producentów, Carrefour rozpocznie w swoich sklepach sprzedaż ziemniaków uprawianych wyłącznie w zgodzie  z filozofią rolnictwa zrównoważonego lub ekologicznego, uwzględniających globalne wyzwania społeczne oraz środowiskowe. To kolejny etap transformacji żywieniowej sieci na polskim rynku i zachęcania Polaków do dokonywania świadomych wyborów żywieniowych dla dobra naszej planety.

Marka Jakość z Natury rozwijana jest w Polsce od 1997 roku. Pod tym hasłem kryją się artykuły wyróżniające się najwyższą jakością, wytwarzane z troską o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt oraz w ścisłej współpracy z rolnikami, hodowcami oraz producentami. Produkcja tej marki odbywa bez GMO i antybiotyków oraz sztucznych dodatków, a jej bezpieczeństwo potwierdzane jest regularnymi badaniami gleby, wody oraz samych produktów. Co więcej, proces powstawania produktów Jakość z Natury jest w pełni identyfikowalny „od pola do talerza”, a marka ta, jako pierwsza marka spożywcza w Polsce,  umożliwia swoim klientom prześledzenie całego procesów wytwarzania produktów dzięki zastosowaniu rewolucyjnej technologii blockchain.

Ziemniaki marki Jakość z Natury do tej pory do sklepów sieci Carrefour dostarczały dwie firmy – FH Bugaj z województwa łódzkiego i Białuty z województwa mazowieckiego. Obecnie do grona dostawców Carrefour dołącza Grupa Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy z Wielkopolski, która jest rodzinnym, regionalnym przedsięwzięciem działającym w tym regionie od pokoleń. Ich wielohektarowe gospodarstwo specjalizuje się w produkcji ziemniaków, a także marchwi, kapusty czy cebuli. Wspólnie tych trzech producentów będzie zaopatrywać całą sieć Carrefour w Polsce w ziemniaki uprawiane w zgodzie ze środowiskiem naturalnym.

Carrefour dążąc do bycia liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich zmienia swoją ofertę produktów i zachęca Polaków do bardziej świadomej konsumpcji - mówi Marek Lipka, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain Carrefour Polska. Rozpoczęcie współpracy z Grupą Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy z Chłapowa pozwoli nam rozpocząć rewolucję w naszej ofercie warzyw i owoców. Dotychczas skupialiśmy się na oferowaniu naszym klientom szerokiego wyboru produktów, od konwencjonalnych po ekologiczne. Jednak w kategorii ziemniaków, tak bardzo lubianych przez Polaków i często goszczących na naszych stołach, chcemy iść jeszcze dalej i zaoferować klientom wyłącznie produkty najwyższej jakości uprawiane zgodnie z filozofią rolnictwa zrównoważonego lub ekologicznego. To kolejny etap transformacji żywieniowej naszej sieci, której celem jest zachęcanie naszych rodaków do dokonywania bardziej świadomych wyborów żywieniowych dodaje Lipka.

Myśl globalnie, działaj lokalnie

W skład marki Jakość z Natury wchodzą obecnie 182 produkty pochodzące od 92 producentów, w tym między innymi: kurczak, pstrąg, wieprzowina, masło, sery, marchew, jabłka czy ziemniaki. Większość produktów pozyskiwana jest bezpośrednio z polskich małych i średnich gospodarstw rolnych, a jedynie takie produkty jak łosoś, szynka Serrano czy pomarańcze i mandarynki, importowane są z innych krajów.

Carrefour od kilku lat nieustannie pracuje nad transformacją żywieniową Polaków. Na początku 2018 roku marka ogłosiła ogólnoświatowy plan „Carrefour 2022”. Jego założeniem jest pomoc konsumentom w zmianie nawyków żywieniowych, edukacja oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach. W Polsce transformacja żywieniowa jest realizowana poprzez m.in. wdrożenie planu rolnictwa ekologicznego, upowszechnianie żywności ekologicznej, promocję produktów lokalnych
i regionalnych czy długofalowe wsparcie dla rolników zainteresowanych przekształceniem upraw w ekologiczne. Swoją komunikację, Carrefour opiera na trzech filarach: zdrowiu, trosce o przyszłość i lokalności. Trzeci z filarów to nic innego jak udostępnianie klientom sieci szerokiego wyboru regionalnych, świeżych produktów pochodzących od zaufanych polskich dostawców, takich jak Grupa Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy Sp.
z o.o. Inwestując w rozwój oferty produktów lokalnych, Carrefour Polska stawia na współpracę z małymi i średnimi producentami, oferując im specjalne warunki współpracy. Jednocześnie marka przyczynia się w ten sposób do rozwoju polskiego rolnictwa oraz lokalnej przedsiębiorczości. 

Carrefour

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.