Reklama
Grafika reklamowa nr 293
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 295
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Świeże zupy podbiją rynek? Do walki staje Pan Pomidor

Aktualności

2014-09-16 13:47
W październiku 2013 r. pierwsze zupy zadebiutowały w warszawskich sklepach. Dzisiaj produkty są dostępne w około 350 punktach w stolicy. Lada moment pojawią się w innych miastach.

Świeże zupy próbują podbić podniebienia warszawiaków. Ich producent konkurencji się nie boi. Nawet międzynarodowej - podaje Puls Biznesu.

Współtwórcy marki Pan Pomidor & Company to Artur Matyjasik oraz Paweł Urbanek, trzecie pokolenie rodziny Urbanków z Łowicza zajmujące się przetwórstwem owocowo-warzywnym w firmie Bracia Urbanek - pisze PB.

Do Pana Pomidora dołączyli już krewni, m.in. Pani Soczewica, Pan Brokuł, Pani Marchewka, czyli gotowe, świeże zupy. Kubek przystosowany jest do odgrzania w mikrofalówce, co jest ważne dla osób będących ciągle w biegu. Etykiety zup produkowane są w Belgii. Stamtąd trafiają do Danii, gdzie wtapiane są w plastikowe opakowania i wysyłane do Polski.

Nieco łatwiej było z warzywami, bo tu Pan Pomidor skorzystał z doświadczenia rolników, z którymi Bracia Urbanek pracują od kilkudziesięciu lat.

W październiku 2013 r. pierwsze zupy zadebiutowały w warszawskich sklepach. Dzisiaj produkty są dostępne w  około 350 punktach w stolicy. Lada moment pojawią się w innych miastach.


Na polskiej półce z zupami już robi się tłoczno. Oprócz Pana Pomidora stoją na niej Eat me!, Homemade i Marwit - czytamy.

Źródło: Puls Biznesu
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.