Reklama
Grafika reklamowa nr 297 Grafika reklamowa nr 297
Reklama
Grafika reklamowa nr 299 Grafika reklamowa nr 299
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 295
Reklama
Grafika reklamowa nr 296
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Świeże zupy podbiją rynek? Do walki staje Pan Pomidor

Aktualności

2014-09-16 13:47
W październiku 2013 r. pierwsze zupy zadebiutowały w warszawskich sklepach. Dzisiaj produkty są dostępne w około 350 punktach w stolicy. Lada moment pojawią się w innych miastach.

Świeże zupy próbują podbić podniebienia warszawiaków. Ich producent konkurencji się nie boi. Nawet międzynarodowej - podaje Puls Biznesu.

Współtwórcy marki Pan Pomidor & Company to Artur Matyjasik oraz Paweł Urbanek, trzecie pokolenie rodziny Urbanków z Łowicza zajmujące się przetwórstwem owocowo-warzywnym w firmie Bracia Urbanek - pisze PB.

Do Pana Pomidora dołączyli już krewni, m.in. Pani Soczewica, Pan Brokuł, Pani Marchewka, czyli gotowe, świeże zupy. Kubek przystosowany jest do odgrzania w mikrofalówce, co jest ważne dla osób będących ciągle w biegu. Etykiety zup produkowane są w Belgii. Stamtąd trafiają do Danii, gdzie wtapiane są w plastikowe opakowania i wysyłane do Polski.

Nieco łatwiej było z warzywami, bo tu Pan Pomidor skorzystał z doświadczenia rolników, z którymi Bracia Urbanek pracują od kilkudziesięciu lat.

W październiku 2013 r. pierwsze zupy zadebiutowały w warszawskich sklepach. Dzisiaj produkty są dostępne w  około 350 punktach w stolicy. Lada moment pojawią się w innych miastach.


Na polskiej półce z zupami już robi się tłoczno. Oprócz Pana Pomidora stoją na niej Eat me!, Homemade i Marwit - czytamy.

Źródło: Puls Biznesu
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.