Aktualności
Syngenta Fields of Innovation, zaplanowane na 21 - 25 września br., po raz pierwszy odbędą się w formie wirtualnej.
Tak jak rok 2020 jest rokiem bez precedensu, tak i tegoroczna edycja Fields of Innovation będzie – w dobrym tego słowa znaczeniu – wyjątkowa i niezapomniana. Firma Syngenta po raz pierwszy zdecydowała się bowiem zorganizować wydarzenie w formie wirtualnej. Stworzyła cyfrowy świat, w którym rolnicy i cały łańcuch wartości będą mogli na żywo połączyć się z międzynarodowymi ekspertami marki dzięki unikalnemu obrazowaniu 3D oraz filmom video.
Uczestnicy będą mogli zapoznać się z tym, co najlepsze w ofercie Syngenta Vegetable Seeds.
Wartość, którą przynoszą innowacyjne produkty Syngenty. Dzięki najwyższej klasy ekspertom z działu badań i rozwoju firma regularnie wprowadza na rynek nowe rozwiązania, które odpowiadają na bieżące potrzeby klientów i zmieniające się warunki uprawy. Większa tolerancja na wysokie temperatury i łatwiejszy zbiór to przykłady innowacji, które można będzie zobaczyć na tegorocznych Fields of Innovation.
Producenci w centrum uwagi. Jednym z priorytetów Działu Nasion Warzyw Syngenta jest partnerstwo i prowadzenie dialogu z klientami oraz kontakt na poziomie lokalnym. W tym roku, w związku z niepewnością, jaką przyniósł COVID-19, firma dostrzegła okazję do budowania relacji w niepraktykowany wcześniej sposób.
Jakość i doświadczenie. Formuła wirtualna pozwala nieprzerwanie dzielić się wiedzą ekspercką i prezentować wiodące portfolio firmy, obejmujące ponad 2500 odmian nasion warzyw. Wydarzenia takie jak Fields of Innovation odgrywają ważną rolę w dyskusji nad najnowszymi osiągnięciami naukowymi, potrzebami producentów oraz najlepszymi sposobami uprawy.
Nowe rozwiązania, które zmieniają rzeczywistość. Syngenta opracowuje nowe sposoby uprawy roślin, pomagając rolnikom na całym świecie w osiąganiu większej wydajności przy jednoczesnej dbałości o środowisko. Dzięki temu, że tegoroczna edycja Fields of Innovation ma charakter wirtualny, wszyscy zainteresowani, bez względu na lokalizację, mogą zapoznać się z ofertą firmy i tym, jak jej działania wspierają lokalnych producentów rolnych.
Paolo di Lernia, Kierownik ds. Globalnej Komunikacji Marketingowej Nasion Warzyw Syngenta, potwierdza, że niezależnie od formuły cel wydarzenia pozostaje ten sam. "Pomimo wyzwań, nieustannie chcemy zapewnić wszystkim zainteresowanym możliwość zapoznania się z naszymi innowacyjnymi, wysokiej jakości odmianami oraz kontaktu z międzynarodowymi ekspertami. Dlatego poszukiwaliśmy nowatorskich rozwiązań, które umożliwią nam przeprowadzenie Fields of Innovation wirtualnie. Dzięki temu możemy zaprezentować nasze innowacje, które stanowią odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów. Są to m.in. większa odporność naszych odmian, łatwiejszy zbiór i większa trwałość."
Wirtualne Fields of Innovation odbędą się w tym samym terminie, w którym zaplanowane było fizyczne wydarzenie, tj. między 21 a 25 września. "Ten tydzień wiele osób nazywa 'Tygodniem 39'", mówi Brigitte van der Steen, Kierownik Projektu Fields of Innovation. "Tegoroczna edycja będzie wykorzystywała technologię 3D, dzięki której odwiedzający będą mogli przeglądać wszystkie poletka pokazowe, wybierając interesujące ich uprawy. Dzięki przygotowanym filmom będzie także możliwość zapoznania się z cechami poszczególnych odmian. Będzie można zadawać pytania na żywo ekspertom technicznym, zebrane przez siebie informacje umieszczać w „wirtualnym koszyku”, który zostanie wysłany do uczestników e-mailem po zakończeniu wizyty. W ten sposób każdy zabierze porcję zdobytej wiedzy ze sobą. Nasi klienci zawsze mogą polegać na naszych kompetencjach i doświadczeniu, niezależnie od tego, czy pozostają w domu, w biurze, czy w terenie. Czy przed ekranem komputera czy smartfona – zawsze jesteśmy do dyspozycji."
Aby wziąć udział w wirtualnych Fields of Innovation i być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami, należy zarejestrować swój udział w wydarzeniu na stronie Syngenta.