Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 302
Reklama
Grafika reklamowa nr 299 Grafika reklamowa nr 299
Reklama
Grafika reklamowa nr 303
Reklama
Grafika reklamowa nr 301 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 300
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Warzywa i owoce w promocji kupujemy w dyskontach. Bez rabatów ? na bazarach

Aktualności

2018-09-20 20:25
Polacy w dużych miastach szukają rabatów na owoce i jarzyny przede wszystkim w dyskontach 53%, następnie w hipermarketach 27%, a potem w supermarketach 12%.
Warzywa i owoce w promocji kupujemy w dyskontach. Bez rabatów - na bazarach

Według badania Hiper-com Poland oraz Grupy Mobilnej Qpony-Blix, Polacy w  dużych miastach szukają rabatów na owoce i jarzyny przede wszystkim w  dyskontach 53%, następnie w hipermarketach 27%, a potem w  supermarketach 12%. Z kolei najpopularniejszym miejscem zakupu nieprzecenionych towarów jest bazar 33% wskazań. Większość badanych uważa, że ceny regularne w sieciach handlowych są zbyt wysokie. Natomiast promocje na ww. artykuły nie satysfakcjonują połowy ankietowanych. Zdaniem ekspertów, rodzimi klienci dość często ulegają obiegowej opinii, według której wszystko jest ciągle za drogie, bez względu na rzeczywisty koszt. Natomiast o wyborze danego kanału sprzedaży faktycznie decyduje jego dostępność i udział w rynku. Osoby ceniące wysoką jakość produktów zwykle zaopatrują się na targowiskach. A  wrażliwi cenowo konsumenci kierują się do sklepów oferujących zniżki - informuje serwis MondayNews.

e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.