Aktualności
2011-10-19 19:06
"Włocławek" jest trzecią marką na rynku ketchupów w Polsce. Kupi nowoczesną linię do produkcji przetworów pomidorowych dzięki czemu zwiększy moce produkcyjne.
Większe moce produkcyjne KZPOW Włocławek
"Włocławek" jest trzecią marką na rynku ketchupów w Polsce. Zakład przerabia około 30 tys. ton pomidorów rocznie. KZPOW zatrudnia na stałe ok. 360 osób, natomiast w sezonie zbioru owoców i warzyw załoga zwiększa się nawet o kolejnych 500 pracowników.
Źródło: Gazeta Pomorska
Żeby zaspokoić potrzeby klientów na bieżąco modernizujemy park maszynowy. Kupimy też nowoczesną linię do produkcji przetworów pomidorowych. Dzięki temu zwiększymy nasze moce produkcyjne - mówi w rozmowie z "Gazetą Pomorską", Teodezja Wasińska, prezes zarządu KZPOW Włocławek.
"Włocławek" jest trzecią marką na rynku ketchupów w Polsce. Zakład przerabia około 30 tys. ton pomidorów rocznie. KZPOW zatrudnia na stałe ok. 360 osób, natomiast w sezonie zbioru owoców i warzyw załoga zwiększa się nawet o kolejnych 500 pracowników.
KZPOW należy do grupy Agros-Nova mającej 96 proc. udziałów tej firmy. Pozostałe 4 proc. akcji należy do kilkuset drobnych udziałowców.
Źródło: Gazeta Pomorska
e-warzywnictwo.pl