Reklama
Grafika reklamowa nr 297 Grafika reklamowa nr 297
Reklama
Grafika reklamowa nr 299 Grafika reklamowa nr 299
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 295
Reklama
Grafika reklamowa nr 296
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Wprowadzono na rynek etykietę nadającą się do kompostowania

Aktualności

2024-05-21 11:09

GSL, światowy lider w dziedzinie specjalistycznego etykietowania dla sektora opieki zdrowotnej – wprowadził na rynek certyfikowaną, przyjazną dla środowiska i bezpieczną dla żywności etykietę Naturetag na świeże produkty. 

Etykieta Naturetag , naturalnie zrównoważona, nadaje się do kompostowania w domu i ulega biodegradacji, co oznacza, że można ją pozostawić na skórce produktów po wyrzuceniu, a cała etykieta ulegnie biodegradacji w tym samym tempie, co skórka produktu, nie pozostawiając żadnych szkodliwych toksyn w środowisku lub glebie. 

Ten produkt papierowy zapewnia globalnym dostawcom produktów i sprzedawcom detalicznym wysokiej jakości, bezpieczną dla żywności i niezawierającą tworzyw sztucznych alternatywę, która jest bardziej opłacalna niż obecnie dostępne konkurencyjne etykiety. Przypadnie do gustu szczególnie małym i średnim producentom-dostawcom, którzy ręcznie nanoszą etykiety na produkty. 

Richard Smith, dyrektor generalny GSL, który korzysta z ponad 30-letniego doświadczenia w pakowaniu żywności, a rozpoczął karierę w branży świeżych produktów, twierdzi, że oznakowanie ekologiczne jest wiodące na rynku. 

„To doskonała etykieta na świeże produkty, posiadająca najlepsze na rynku referencje ekologiczne, za ułamek ceny” – mówi Smith. „Nasza etykieta dla produktów sprawdza się lepiej niż jakikolwiek inny dostępny na rynku produkt do etykietowania nadający się do kompostowania w domu”. 

Naturetag został opracowany tak, aby działał na skórkach wszelkich owoców i warzyw, zapewniając doskonałą przyczepność i nie pozostawiając śladów po usunięciu. Etykieta ekologiczna jest kompatybilna ze wszystkimi systemami etykietowania stosowanymi na całym świecie do zautomatyzowanego, szybkiego nakładania etykiet brandingowych i PLU. Można go wydrukować w dowolnym rozmiarze, kształcie i kolorze oraz w formie naklejki lub taśmy do owijania bananów. 

Próby tranzytowe bananów importowanych do Wielkiej Brytanii z Ameryki Środkowej zakończyły się pomyślnie i odnotowano doskonałe wyniki. 

„Zrównoważony rozwój, eliminacja mikroplastiku i redukcja kosztów mają ogromne znaczenie w obecnym globalnym klimacie społeczno-gospodarczym, a Naturetag to doskonałe, wysokiej jakości rozwiązanie dla plantatorów owoców, importerów i łańcucha dostaw detalicznych na całym świecie” – mówi Smith.

GSL pragnie skupić się na wprowadzeniu Naturetag wśród producentów-eksporterów w Ameryce Łacińskiej, Afryce, na Karaibach oraz w innych głównych regionach uprawy owoców tropikalnych, a także wśród importerów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych w Wielkiej Brytanii i Unii Europejskiej (UE). 

Etykieta nadaje się do stosowania między innymi na owocach takich jak: banany, awokado, mango, melony, kiwi i nektarynki. Naturetag można również stosować z doskonałym skutkiem do wielu gatunków warzyw, takich jak: kapusta, brukiew, seler czy dynia piżmowa.

MB / https://naturetag.uk/

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.