Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

XI edycja konferencji Fresh Market - szansa na finansowy sukces dla producentów warzyw

Aktualności

2018-07-15 08:18
Już 27 września 2018 r. w Ożarowie Mazowieckim odbędzie się kolejna edycja konferencji B2B Fresh Market.
XI edycja konferencji Fresh Market - szansa na finansowy sukces dla producentów warzyw


Już 27 września 2018 r. w Ożarowie Mazowieckim odbędzie się kolejna edycja konferencji B2B Fresh Market, jedynego w Polsce wydarzenia organizowanego w formule kupieckiego centrum handlu.

27 września 2018 r. w Ożarowie Mazowieckim odbędzie się kolejna edycja konferencji B2B Fresh Market; jedynego w Polsce wydarzenia organizowanego w formule kupieckiego centrum handlu. Nadrzędnym celem konferencji jest umożliwienie producentom i dostawcom świeżych owoców, warzyw i kwiatów spotkania z przedstawicielami sieci handlowych i hurtowni z Polski i zagranicy. Do końca lipca można zarejestrować się na konferencję w promocyjnej cenie.

Sieci handlowe
Formuła konferencji gwarantuje uczestnikom przedstawienie firmy i oferty produktów na indywidualnym spotkaniu kupcom z konkretnych sieci i lokalizacji. Takie rozwiązanie pozwala na oszczędność czasu, podnosi skuteczność działań promocyjnych oraz daje rzeczywistą szansę na nawiązanie współpracy handlowej. Jest to szczególnie istotne obecnie, kiedy w związku z niełatwą sytuacją na rynku, wynikającą z niskich cen skupu, solidny klient składający regularnie duże zamówienia jest bezcenny. Takim partnerem może być sieć handlowa, coraz bardziej istotny partner także dla producentów kwiatów, jako że największy wzrost sprzedaży w tym asortymencie w Polsce odnotowuje się w segmencie supermarketów.

Do tej pory udział w konferencji potwierdzili kupcy z m.in.: Auchan, Carrefour, Dino, Piotr i Paweł, Stokrotka, Tesco, Spar, Żabka i Freshmarket, jak również z ukraińskiej sieci ATB i Varus, serbskiej Aman, czeskiej Brnenka, litewskiej Maxima. Organizatorzy spodziewają się obecności ponad 20 największych sieci handlowych.

Freshka.pl
Dla usprawnienia komunikacji pomiędzy producentami i dostawcami świeżych owoców, warzyw i kwiatów z kupcami z sieci handlowych uczestniczącymi w konferencji Fresh Market organizatorzy przygotowali nowoczesną, mobilną aplikację FRESHKA. Za jej pośrednictwem mogą oni składać oferty bezpośrednio wybranym kupcom, a także odpowiadać na ich zapytania asortymentowe. Aplikacja daje dostęp do listy kontaktowej kupców uczestniczących w konferencji Fresh Market, przesyłanie ofert i udzielanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe.

Goście konferencji
Dodatkowo gośćmi konferencji Fresh Market będą producenci i dystrybutorzy opakowań, urządzeń i przedsiębiorstwa świadczące usługi specjalistyczne dla rolnictwa, w tym sponsorzy wydarzenia, czyli jeden z głównych europejskich dostawców opakowań dla przemysłu owocowo-warzywnego Carton Pack, Jan Oskam BV, firma zajmującą się importem oraz eksportem warzyw i owoców, szczególnie jabłek i gruszek, uprawianych w Holandii, oraz jeden z największych światowych producentów cytrusów, tureckie przedsiębiorstwo Aksun.

Tematyczne panele dyskusyjne
Producenci i dostawcy świeżych owoców, warzyw i kwiatów mogą nie tylko otworzyć nowe drogi rozwoju firmy, zyskując zbyt dla swoich produktów i usług, ale też zdobyć większą orientację na rynku dzięki tematycznym panelom dyskusyjnym i wymianie poglądów, m.in. z patronami merytorycznymi konferencji Fresh Market: Uni Owocowej, Unii Warzywno-Ziemniaczanej, Krajowemu Związkowi Grup producentów Owoców i Warzyw i Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Fresh Market Award 2018
Podczas konferencji przyznana zostanie nagroda Fresh Market Award ?Produkt Roku 2018?, dająca wyjątkową możliwość wypromowania nowego produktu lub odmiany na polskim rynku. Informacja o zgłoszeniu produktu do konkursu Fresh Market Award dotrze do 300 000 osób, ponad 600 firm, ponad 40 sieci handlowych trafi, ponad 200 dostawców i producentów z Polski i około 20 krajów świata. Jest to gigantyczna promocja, przynosząca wymierny efekt, czego dowodem są sukcesy pomidora Tomimaru Muchoo, kiwi firmy Soreli lub papryki Palermo firmy Rick Zwaan, cieszących podniebienia Polaków zaopatrujących się w sieciach handlowych.

Formy reklamy
Organizatorzy zapewniają wiele sposobów reklamy, w tym prezentację produktów i usług na dedykowanej powierzchni wystawienniczej, oferując dwa rodzaje zabudowanych, w pełni wyposażonych stoisk. Dają też możliwość przygotowania stoiska we własnym zakresie.

Efektywnym sposobem zwiększenia sprzedaży są też bannery, roll-upy, a także ulotki prezentowane na ekspozytorach i stolikach oraz umieszczane w teczkach z materiałami promocyjnymi, które otrzymuje każdy uczestnik konferencji. Dostawcy i producenci mogą również przygotować prelekcję, która zainteresuje potencjalnych kontrahentów. Równie skuteczną formą promocji jest powierzchnia reklamowa w folderze konferencyjnym, a także reklama na portalu fresh-market.pl, miesięcznie odwiedzanego przez dziesiątki tysięcy użytkowników.

Dzięki branżowym patronom medialnym polskim i zagranicznym oraz mediom ogólnym informacja o wydarzeniu trafi do szerokiego kręgu odbiorców.

Dzięki konferencji Fresh Market 2018 producenci i dystrybutorzy mają szansę otworzyć nowe drogi rozwoju firmy, zyskując zbyt dla swoich produktów i usług - podczas jednego dnia w czasie indywidualnych spotkań nawiązać długoletnią współpracę biznesową, pozyskać nowe kontakty i zdobyć większą orientację na rynku.

Freshmarket

e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.