Aktualności
Warzywa „Bez pozostałości pestycydów” są promowane przez Bonduelle w rozpoczynającej się kampanii „Tak smakuje dobro”. Jednocześnie prowadzona jest kampania edukacyjna dotycząca zobowiązań marki Bonduelle z zakresu zrównoważonej produkcji.

W ostatnich latach zaobserwować można dynamiczne zmiany w trendach konsumenckich. Część z nich uległa dodatkowemu przyspieszeniu i wzmocnieniu w pandemicznej rzeczywistości.
– Konsumenci są przede wszystkim coraz bardziej świadomi i wymagający – mówi Mariola Małkowska, Product Manager w Bonduelle Polska. – Dotyczy to wielu obszarów – oczywiście w ogromnej mierze wiąże się z jakością produktów, ich czystym składem i tym, jaką stanowią one wartość w zbilansowanej diecie. Ale spojrzenie konsumentów na działania producentów jest dziś dużo szersze. Liczy się także zrównoważony sposób produkcji i odpowiedzialność społeczna. W Bonduelle tworzymy produkty z myślą o zdrowiu ludzi i dobrostanie planety, podejmując i realizując w tym zakresie wiele konkretnych zobowiązań.
Innowacyjna technologia – bez pozostałości pestycydów
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom świadomych konsumentów, Bonduelle, jako jedyna firma w Polsce, oferuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Warzywa mogą zawierać pozostałości pestycydów, czyli środków ochrony roślin, które spożywane w nadmiarze szkodzą. Znak „Bez pozostałości pestycydów” potwierdza, że każda partia tych warzyw Bonduelle jest przebadana w akredytowanych laboratoriach zewnętrznych, gdzie weryfikowany jest brak pozostałości ponad 500 cząsteczek różnych pestycydów, w granicach oznaczalności (<0,01 ppm). Co ważne, Bonduelle stosuje tu bardziej rygorystyczne normy niż te wymagane przez prawo.
Tak smakuje dobro - wiedza i inspiracja
Z myślą o upowszechnieniu wiedzy na temat znaczenia zrównoważonej produkcji żywności, Bonduelle rozpoczyna kampanię edukacyjną. Jej tematem są działania, które firma podejmuje na rzecz ochrony planety, czyli: zrównoważone i zróżnicowane rolnictwo, ochrona bioróżnorodności i gleb, oszczędna gospodarka wodna, a także promowanie recyklingu opakowań metalowych. Pod hasłem „Tak smakuje dobro” Bonduelle promuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Kampania obejmuje aktywności w zasięgowych mediach (stacje telewizyjne, digital).