Reklama
Grafika reklamowa nr 293
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 295
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Firma Heinz wprowadziła na polski rynek ketchup o smaku pikli

Aktualności

2024-04-25 09:54

Nowy produkt łączy ponadczasową kwaskowatość keczupu pomidorowego z nieodpartym smakiem pikli i celebruje miłość, jaką Polscy darzą ogórki kiszone, korniszony i marynowane produkty.

"Zważywszy na zamiłowanie Polaków do ogórków kiszonych, korniszonów oraz marynowanych produktów, wprowadzenie na polski rynek kombinacji keczupu z piklami było całkowicie uzasadnione. Mamy już doświadczenie, jeśli chodzi o produkty marynowane. Nasz założyciel, Henry J. Heinz, już w 1893 roku był znany jako „Król Pikli”, więc z pewnością wiemy co nieco o marynowanych ogórkach. Pracowaliśmy ciężko, nad udoskonaleniem najlepszej receptury i jesteśmy przekonani, że nasze nowe dzieło przyniesie radość i zadowolenie podniebieniom Polaków." - powiedziała Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager. 

Heinz

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.