Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Firma Heinz wprowadziła na polski rynek ketchup o smaku pikli

Aktualności

2024-04-25 09:54

Nowy produkt łączy ponadczasową kwaskowatość keczupu pomidorowego z nieodpartym smakiem pikli i celebruje miłość, jaką Polscy darzą ogórki kiszone, korniszony i marynowane produkty.

"Zważywszy na zamiłowanie Polaków do ogórków kiszonych, korniszonów oraz marynowanych produktów, wprowadzenie na polski rynek kombinacji keczupu z piklami było całkowicie uzasadnione. Mamy już doświadczenie, jeśli chodzi o produkty marynowane. Nasz założyciel, Henry J. Heinz, już w 1893 roku był znany jako „Król Pikli”, więc z pewnością wiemy co nieco o marynowanych ogórkach. Pracowaliśmy ciężko, nad udoskonaleniem najlepszej receptury i jesteśmy przekonani, że nasze nowe dzieło przyniesie radość i zadowolenie podniebieniom Polaków." - powiedziała Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager. 

Heinz

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.