Reklama
Grafika reklamowa nr 293
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 295
Reklama
Grafika reklamowa nr 296
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

INNVIGO. Bliżej rolników

Aktualności

2021-04-07 10:58

Wraz z rozwojem portfolio produktowego INNVIGO znacznie rozbudowuje zespół przedstawicieli terenowych – zarówno obsługujących klientów detalicznych, jak i tych z większych gospodarstw. Firma stawia na profesjonalne doradztwo, oparte o wiedzę, szeroką paletę preparatów w atrakcyjnej cenie, innowacyjne rozwiązania i pełne technologie ochrony. „Przyświeca nam idea, żeby być bliżej rolników. Wybierając INNVIGO, klienci mają gwarancję jakości i rzetelności” – mówi Wiceprezes Robert Smorawski.

Nowa struktura – więcej doradców, lepsze wsparcie

Firma INNVIGO, która obchodzi w tym roku 6-lecie istnienia, wprowadziła w ostatnich miesiącach nową, rozbudowaną strukturę działu sprzedaży i dystrybucji. Jest to odpowiedź przedsiębiorstwa na potrzeby zróżnicowanego rynku użytkowników środków ochrony roślin. Zmiana organizacyjna dotyczy zarówno podziału regionalnego w ramach istniejącej sieci sprzedaży, jak i znacznego, bo prawie dwukrotnego zwiększenia liczby przedstawicieli terenowych. Nowością jest wyodrębnienie pionu doradców obsługujących sklepy, gdzie zaopatrują się klienci detaliczni – liczy on 9 pracowników. Drugi pion, w którym zatrudnionych jest obecnie 15, a docelowo będzie 20 osób, to doradcy współpracujący bezpośrednio z większymi gospodarstwami rolnymi.

Zmiany te są konsekwencją naszego nieustającego rozwoju. Dziś mamy w ofercie już 54 produkty, a za kilka miesięcy zapewne będzie ich jeszcze więcej. To nasz wyróżnik, nie ma na rynku innej firmy, która by tak szybko rozwijała się i tak szybko powiększała swoje portfolio – komentuje Robert Smorawski, Wiceprezes ds. sprzedaży w INNVIGO. – Przyświeca nam idea, żeby być bliżej rolników. Teraz nasi doradcy będą mogli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów, zaprezentować im nasze produkty i technologie, które cieszą się dużym zaufaniem. Doradcy są takimi lekarzami pól, muszą doskonale znać się na zagadnieniach agrotechnicznych, żeby trafnie rozpoznać chorobę czy problem, a następnie dobrać właściwy produkt. Jeśli rozwiązanie okaże się skuteczne, rolnicy w kolejnym roku też zaproszą ich na swoje pola i poproszą o porady, jak poprowadzić uprawy.

Technologie sprawdzone w doświadczeniach

Bazą rzetelnego, profesjonalnego doradztwa jest szeroka oferta produktów, obejmująca zarówno preparaty jednoskładnikowe, jak i unikalne środki z kilkoma substancjami aktywnymi. W skład portfolio INNVIGO wchodzi obecnie 28 herbicydów, 14 fungicydów, 4 zaprawy nasienne, 3 insektycydy, 3 regulatory wzrostu, preparat do przechowywania owoców oraz adiuwant. Firma kładzie duży nacisk na dostarczanie rolnikom nie tylko pojedynczych produktów, ale przede wszystkim kompletnych technologii do poszczególnych upraw. Technologie i zalecenia opracowywane są na podstawie setek doświadczeń, które każdego roku realizuje dział badawczo-rozwojowy na poletkach doświadczalnych, prowadzonych w kilku lokalizacjach w Polsce. Dzięki temu doradcy z pełną odpowiedzialnością mogą rekomendować skuteczne, sprawdzone rozwiązania, dopasowane do potrzeb różnych pól i do występujących tam zagrożeń.

Jednym z efektów prowadzonych doświadczeń jest uzyskanie pogłębionej wiedzy o poszczególnych substancjach aktywnych i oferowanych produktach, co pozwala na komponowanie unikalnych technologii i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. W wielu przypadkach właśnie na podstawie badań i obserwacji okazuje się, że dana substancja czy określony produkt z powodzeniem może znaleźć inne zastosowanie niż w dotychczasowej praktyce i zaleceniach – dotyczy to np. zmiany momentu użycia lub odmiennego ulokowania w ramach danej technologii.

Dysponując zarówno zróżnicowaną paletą produktów, jak i dokładną znajomością zasad ich stosowania, przedstawiciele terenowi INNVIGO zapewniają rolnikom pełne doradztwo, profesjonalne porady, optymalny dobór preparatów i technologii, a także długoterminową współpracę. Ważnym elementem w strategii jak najpełniejszego wspierania użytkowników są także warsztaty, spotkania i Dni Pola, podczas których klienci nie tylko mogą liczyć na zdobycie nowej wiedzy, ale także oglądają w praktyce efekty rekomendowanych rozwiązań.

#wybieramINNVIGO

6 lat temu INNVIGO wchodziło na rynek, posługując się hasłem: „Polska firma, światowa jakość, rewelacyjna cena”. Dla wielu użytkowników środków ochrony roślin argument dotyczący pochodzenia produktu jest bardzo ważny, podobnie jak możliwość poniesienia niższych kosztów na ochronę. Gdyby tym dwóm aspektom nie towarzyszyła jednak wysoka jakość preparatów, klienci nie decydowaliby się na ich ponowne zastosowanie. – Cena jest ważnym elementem, ale tak naprawdę bardziej istotne jest zaufanie do produktu. Dbamy o to, żeby klient chciał po niego wracać. Na pewno jesteśmy firmą, która oferuje korzystny balans pomiędzy jakością a ceną. Nasze produkty wyróżniają się tym, że są atrakcyjne cenowo, ale to nie jest główny atut. Myślę, że częściej kupujący wybierają je dlatego, że są skuteczne, tworzą pełne technologie, a przy okazji mają atrakcyjną cenę – mówi Robert Smorawski. – Opowiedzieli o tym rolnicy, którzy zaprosili nas do swoich gospodarstw i wzięli udział w kampanii #wybieramINNVIGO.

Dziś INNVIGO to jeden z głównych dostawców specjalistycznej chemii rolniczej na polskim rynku, a preparaty tej firmy są używane na 10 mln ha krajowych pól rocznie. Sprzedaż prowadzona jest również w 12 innych krajach, m.in. w Czechach, Rumunii, na Węgrzech, Słowacji, w Belgii i we Włoszech, produkty mają także rejestracje w kolejnych 5 państwach i planowana jest dalsza ekspansja w różnych częściach świata. Jak przedsiębiorstwo z zaledwie kilkuletnim dorobkiem osiągnęło tak duży sukces? – W mojej ocenie jest to siła idei stworzenia polskich środków ochrony roślin, która powstała już kilkanaście lat temu. Na ten sukces pracuje wiele osób, m.in. z działów badań i rozwoju, rejestracji, przygotowania produkcji, nadzoru nad jakością – dlatego wybierając INNVIGO, klienci mają gwarancję jakości i rzetelności. Na pewno jedną z tajemnic sukcesu jest też skuteczne dotarcie do odbiorców i przekonanie ich, że jesteśmy godni zaufania, że mamy dobre, powtarzalne produkty, że można liczyć na nasz serwis. Jesteśmy stąd, jesteśmy dla rolników. Niezależnie od tego, gdzie kupują te preparaty – bezpośrednio u naszego pracownika, u dystrybutora czy też w sklepie – zawsze mogą liczyć na pełne wsparcie i doradztwo – podsumowuje Wiceprezes ds. sprzedaży w INNVIGO.

notatka prasowa Innvigo

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.