Aktualności
2013-06-21 08:03
Zalecaną dzienną dawkę zdrowej porcji jest 400 gramów owoców i warzyw - spośród państw objętych kampanią Dania zatrzymała się na poziomie 250 gramów na osobę dziennie, a spożycie w Polsce to zaledwie 150 gram.

Nowa bohaterka kampanii "Mr Frutiness"
Rusza kolejna edycja kampanii Fruitness, Enjoy it - projekt, o którym wspominaliśmy nieraz w naszych wydawnictwach, a któremu w UE patronuje Stowarzyszenie Producentów owoców i warzyw zrzeszonych w Usługowej Centrali Owocowo-Warzywnej CSO, współfinansuje Unia Europejska oraz włoskie Ministerstwo Rolnictwa.
Przypomnijmy tylko, iż kampania, która zaplanowana jest do końca 2016 roku ma na celu promowanie zdrowego stylu życia i prawidłowego żywienia w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Danii i Polsce. Cele nadrzędne kampanii to informowanie o wartościach odżywczych owoców oraz ich korzystnym wpływie na zdrowie dzieci oraz przydatności w walce z otyłością dziecięcą oraz promowanie spożycia owoców poprzez zobrazowanie ich zdrowotnego działania. W tegorocznej edycji programu Fruitness przewidziano wiele nowości, włącznie z nową bohaterką do ekipy dołączy bowiem Miss Fruitness, która wspierać będzie super-bohatera, Mr Fruitness w promowaniu spożycia świeżych owoców- zwłaszcza kiwi, gruszek, brzoskwiń i nektarynek, śliwek i moreli oraz w popularyzowaniu zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej. Przypomnijmy, iż zalecaną dzienną dawkę zdrowej porcji jest 400 gramów owoców i warzyw - spośród państw objętych kampanią Dania zatrzymała się na poziomie 250 gramów na osobę dziennie, spożycie w Niemczech sięga 184 gramy, a w Szwecji 182 gramy, w Wielkiej Brytanii 158 gramy, a w Polsce zaledwie 150 gram.
Źródło: FAMMU/FAPA
Rusza kolejna edycja kampanii Fruitness, Enjoy it - projekt, o którym wspominaliśmy nieraz w naszych wydawnictwach, a któremu w UE patronuje Stowarzyszenie Producentów owoców i warzyw zrzeszonych w Usługowej Centrali Owocowo-Warzywnej CSO, współfinansuje Unia Europejska oraz włoskie Ministerstwo Rolnictwa.
Przypomnijmy tylko, iż kampania, która zaplanowana jest do końca 2016 roku ma na celu promowanie zdrowego stylu życia i prawidłowego żywienia w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Danii i Polsce. Cele nadrzędne kampanii to informowanie o wartościach odżywczych owoców oraz ich korzystnym wpływie na zdrowie dzieci oraz przydatności w walce z otyłością dziecięcą oraz promowanie spożycia owoców poprzez zobrazowanie ich zdrowotnego działania. W tegorocznej edycji programu Fruitness przewidziano wiele nowości, włącznie z nową bohaterką do ekipy dołączy bowiem Miss Fruitness, która wspierać będzie super-bohatera, Mr Fruitness w promowaniu spożycia świeżych owoców- zwłaszcza kiwi, gruszek, brzoskwiń i nektarynek, śliwek i moreli oraz w popularyzowaniu zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej. Przypomnijmy, iż zalecaną dzienną dawkę zdrowej porcji jest 400 gramów owoców i warzyw - spośród państw objętych kampanią Dania zatrzymała się na poziomie 250 gramów na osobę dziennie, spożycie w Niemczech sięga 184 gramy, a w Szwecji 182 gramy, w Wielkiej Brytanii 158 gramy, a w Polsce zaledwie 150 gram.
Źródło: FAMMU/FAPA
e-warzywnictwo.pl