Aktualności
Nasze nasiona warzyw zyskają nowy wygląd dzięki przeprojektowaniu całego asortymentu opakowań. „Nowy projekt lepiej wpisuje się w styl i tożsamość marki Bejo, starannie zaprojektowane w nowoczesnym stylu który zaznacza integralność naszych produktów” – mówi dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Martin van der Voort. Już w tym miesiącu pierwsze nasiona otrzymają nowe opakowania; pełna zmiana może potrwać do dwóch lat.

Skoro już przy tym jesteśmy, żegnamy się również z naszą linią pakującą w torebki z płaskim dnem. W przeszłości ten rodzaj opakowania nie zawsze okazywał się wystarczająco odporny. Dlatego zastępujemy nasze torebki z płaskim dnem torebkami zgrzewanymi na płasko, których wytrzymałość jest większa. Opakowania te zostały już przetestowane w produktach ekologicznych.
Materiał do opakowań pozostanie ten sam. „Jakość naszych opakowań ma kluczowe znaczenie dla zachowania zdolności kiełkowania nasion”, mówi Martin van der Voort, „i jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyborów. Mając jednak na uwadze zrównoważony rozwój i biodegradowalność rozpoczęliśmy badania nad nowymi materiałami do produkcji opakowań. W tej dziedzinie następuje szybki postęp, i w związku z tym przeprowadzamy liczne testy w ramach kilku projektów”.