Reklama
Grafika reklamowa nr 304 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 299 Grafika reklamowa nr 299
Reklama
Grafika reklamowa nr 303
Reklama
Grafika reklamowa nr 301 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Rusza nowa kampania promująca unijne warzywa

Aktualności

2012-03-24 17:23
Kampania skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych i ma zachęcić ich do spożywania większej ilości warzyw w swoich gospodarstwach domowych.

Pod hasłem "We Care, You Enjoy" dwie hiszpańskie organizacje HORTYFRUTA (Międzybranżowa Organizacja Andaluzyjskich Owoców i Warzyw) oraz PROEXPORT (Stowarzyszenie Producentów i Eksporterów Owoców i Warzyw z Regionu Murcii) rozpoczęła trzyletnią kampanię promującą spożycie warzyw. Kampania skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych i ma zachęcić ich do spożywania większej ilości warzyw w swoich gospodarstwach domowych. Łączny koszt trwania kampanii oszacowano na około 3,0 mln euro, z czego 50% współfinansuje Komisja Europejska, a pozostałe 30% Hiszpańskie Ministerstwo Rolnictwa i 20% obydwie organizacje, które wnioskowały o tą kampanię - Proexport i Hortyfruta. Kampania przeprowadzona będzie we wspomnianym okresie na terenie Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz Austrii. Nadrzędnym celem kampanii jest promowanie unijnych warzyw jako zdrowe i bezpieczne dla konsumentów, a szczególna uwaga zostanie zwrócona przede wszystkim na pomidory, słodką paprykę, ogórki, sałatę oraz brokuły. Kampania skupi się przede wszystkim na bezpośredniej promocji w punktach sprzedaży - zwłaszcza dużych sieciach handlowych - planowanych jest około 525 takich eventów.




Źródło: FAMMU/FAPA
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.