Aktualności
Wybuch pandemii sprawił, że branża ogrodnicza rozkwitła i cały czas tętni życiem. Ogród stał się azylem dla wielu ludzi, miejscem odprężenia i czynnego wypoczynku.
Nasza firma – W. Legutko Przedsiębiorstwo Hodowlano--Nasienne Sp. z o.o. – istnieje na rynku nasiennym od prawie 30 lat i cały czas prężnie się rozwija. Szukamy nowych rozwiązań, wprowadzamy produkty, które zainteresują ogrodników amatorów i wpisują się w panujące na rynku trendy. Przez te trzy dziesięciolecia zyskaliśmy silną pozycję w branży nasiennej dzięki doświadczeniu założyciela firmy, dr. inż. Wiesława Legutko, jego ogromnej wiedzy i pasji do ogrodnictwa, jak również pracy całego naszego zespołu.
Sukces dla nas to nieustanny rozwój, bycie liderem i niejednokrotnie kreatorem rynku ogrodniczego. Wiąże się to z uważnym obserwowaniem otoczenia, poznawaniem potrzeb klientów i szukaniem rozwiązań, które je zaspokoją. Nie tylko produkt finalny decyduje o powodzeniu. W obecnych czasach determinuje go więcej czynników, stanowiących wartość dodaną. Jest to m.in. wiedza ekspercka czy zaufanie do marki, dlatego dbamy o najwyższą jakość produktów, troszczymy się o przyrodę, udzielamy profesjonalnych porad ogrodniczych, oferujemy innowacyjne rozwiązania.
Wybuch pandemii i związane z nim ograniczenia, m.in. zakaz przemieszczania się i spotkań, miały ogromny wpływ na życie Polaków. Sytuacja ta przełożyła się na zmianę naszej codzienności. Wiele osób zaczęło poszukiwać dla siebie alternatywy dla wcześniejszych aktywności. Spowodowało to „boom” w branży ogrodniczej, m.in. w segmencie nasion hobbystycznych. Większość z nas odkryła ogrody na nowo, częściowo zmieniając ich przeznaczenie z roli wypoczynkowej na użytkową. Zainteresowanie ogrodem nadal rośnie, co nas cieszy, bo pozwala nam jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła.
Nie stoimy w miejscu. Rozwijamy się, dlatego postanowiliśmy wyjść z naszymi produktami poza półki ogrodnicze. Wprowadziliśmy do oferty m.in. pokarm dla ptaków. To produkt „zero waste”, ponieważ w jego skład wchodzą nasiona mniej dorodne lub uszkodzone, które nie nadają się do siewu. Nie marnujemy nasion, lecz dajemy im nowe przeznaczenie. Ponadto nasz asortyment pojawi się w strefie domowej „home”, którą zamierzamy urzec naturalnymi świecami sojowymi i ich wyjątkowymi aromatami, zainspirowanymi wonią ogrodu. W tworzeniu produktów ogranicza nas jedynie wyobraźnia.