Aktualności

Hazera, światowy lider w branży nasion warzyw, z radością wprowadza odświeżony projekt opakowania, dostarczając te same wysokiej jakości nasiona z nowoczesnym, zrównoważonym akcentem.
W ciągu ostatniego roku Hazera przeszła kompleksowy proces rebrandingu, aktualizując swoją tożsamość wizualną o współczesny język graficzny, który lepiej odzwierciedla podstawowe wartości marki. Ta zmiana objęła również nasze opakowania.
W ramach tej zmiany Hazera podjęła kroki w kierunku zrównoważonego rozwoju, przechodząc na bardziej przyjazne dla środowiska opakowania poprzez eliminację stosowania puszek.
Co nowego?
- Przeprojektowane logo, zaktualizowane kolory i świeży wygląd graficzny
- Działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju – odejście od metalowych puszek
Co się nie zmienia?
- Ta sama jakość nasion, której ufasz
- Nasz unikalny hologram gwarantujący autentyczność produktu
- Dobrze znane wielkości opakowań
- Ten sam materiał, z którego wykonane są opakowania
Zmiana będzie następować stopniowo. Jeśli nadal otrzymujesz nasiona w poprzedniej wersji opakowań, możesz być pewien, że nowe opakowania będą dostępne w przyszłych zamówieniach.