Aktualności
2015-03-16 12:07
Marwit wchodzi w kategorię żywności convenience. Sałaty, surówki, zupy to kierunek dalszego rozwoju lidera rynku soków jednodniowych.
Marwit wchodzi w kategorię żywności convenience. Sałaty, surówki, zupy to kierunek dalszego rozwoju lidera rynku soków jednodniowych - podaje Puls Biznesu.
Wart około 70 mln zł rynek świeżych soków w ostatnich latach był w stagnacji pod względem wolumenu i wartości. Dlatego Marwit zaczął wchodzić w kategorię żywności convenience, firma stawia na rozwój sałat, zup i surówek.
Jak informuje Puls Biznesu w ostatnich latach największe inwestycje pochłonęło zaplecze surowcowe spółki. Na 600 hektarach rośnie 80 proc. surowców zużywanych do produkcji. Niepotrzebne Marwitowi zbiory sprzedawanesą pod szyldem grupy producenckiej Witmar. W ostatnich latach w produkcję surowców i bazę do ich przechowywania firma zainwestowała 40 mln EUR.
Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.
Wart około 70 mln zł rynek świeżych soków w ostatnich latach był w stagnacji pod względem wolumenu i wartości. Dlatego Marwit zaczął wchodzić w kategorię żywności convenience, firma stawia na rozwój sałat, zup i surówek.
Jak informuje Puls Biznesu w ostatnich latach największe inwestycje pochłonęło zaplecze surowcowe spółki. Na 600 hektarach rośnie 80 proc. surowców zużywanych do produkcji. Niepotrzebne Marwitowi zbiory sprzedawanesą pod szyldem grupy producenckiej Witmar. W ostatnich latach w produkcję surowców i bazę do ich przechowywania firma zainwestowała 40 mln EUR.
Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.
e-warzywnictwo.pl