Reklama
Grafika reklamowa nr 293
Reklama
Grafika reklamowa nr 294
Reklama
Grafika reklamowa nr 295
Reklama
Grafika reklamowa nr 296
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Marwit rozwija produkcję convenience

Aktualności

2015-03-16 12:07
Marwit wchodzi w kategorię żywności convenience. Sałaty, surówki, zupy to kierunek dalszego rozwoju lidera rynku soków jednodniowych.
Marwit wchodzi w kategorię żywności convenience. Sałaty, surówki, zupy to kierunek dalszego rozwoju lidera rynku soków jednodniowych - podaje Puls Biznesu.

Wart około 70 mln zł rynek świeżych soków w ostatnich latach był w  stagnacji pod względem wolumenu i wartości. Dlatego Marwit zaczął wchodzić w kategorię żywności convenience, firma stawia na rozwój sałat, zup i surówek.

Jak informuje Puls Biznesu w ostatnich latach największe inwestycje pochłonęło zaplecze surowcowe spółki. Na 600 hektarach rośnie 80 proc. surowców zużywanych do produkcji. Niepotrzebne Marwitowi zbiory sprzedawanesą pod szyldem grupy producenckiej Witmar. W  ostatnich latach w produkcję surowców i bazę do ich przechowywania firma zainwestowała 40 mln EUR.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.