Reklama
Grafika reklamowa nr 302 Grafika reklamowa nr 304
Reklama
Grafika reklamowa nr 298
Reklama
Grafika reklamowa nr 312 Grafika reklamowa nr 313 Grafika reklamowa nr 314
Reklama
Grafika reklamowa nr 315
Reklama
Grafika reklamowa nr 295 Grafika reklamowa nr 301
Reklama
Grafika reklamowa nr 311
Reklama
Grafika reklamowa nr 305
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum

Marwit rozwija produkcję convenience

Aktualności

2015-03-16 12:07
Marwit wchodzi w kategorię żywności convenience. Sałaty, surówki, zupy to kierunek dalszego rozwoju lidera rynku soków jednodniowych.
Marwit wchodzi w kategorię żywności convenience. Sałaty, surówki, zupy to kierunek dalszego rozwoju lidera rynku soków jednodniowych - podaje Puls Biznesu.

Wart około 70 mln zł rynek świeżych soków w ostatnich latach był w  stagnacji pod względem wolumenu i wartości. Dlatego Marwit zaczął wchodzić w kategorię żywności convenience, firma stawia na rozwój sałat, zup i surówek.

Jak informuje Puls Biznesu w ostatnich latach największe inwestycje pochłonęło zaplecze surowcowe spółki. Na 600 hektarach rośnie 80 proc. surowców zużywanych do produkcji. Niepotrzebne Marwitowi zbiory sprzedawanesą pod szyldem grupy producenckiej Witmar. W  ostatnich latach w produkcję surowców i bazę do ich przechowywania firma zainwestowała 40 mln EUR.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.
e-warzywnictwo.pl

Prognoza pogody

POZNAŃ Pogoda

Fotogalerie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.